رمانتیک‌ترین مقاصد ماه عسل
کد خبر: ۲۶۵۲۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 December 14    -    ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
همه زوجین دوست دارند ماه عسل لذت بخشی را تجربه نمایند اگر دوست دارید بهترین مقاصد ماه عسل را بخوانید در این مطلب همراه شوید، زیرا به معرفی این مقاصد پرداخته ایم. یکی از لذت بخش‌ترین سفر‌های زندگی هر فرد ماه عسل می‌باشد که سفری خاطره انگیز در ابتدای شروع زندگی مشترک است در این مطلب همراه با ما شوید تا درباره بهترین مقاصد ماه عسل بخوانید.

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل«تابناک با تو» - همه زوجین دوست دارند ماه عسل لذت بخشی را تجربه نمایند اگر دوست دارید بهترین مقاصد ماه عسل را بخوانید در این مطلب همراه شوید، زیرا به معرفی این مقاصد پرداخته ایم.

یکی از لذت بخش‌ترین سفر‌های زندگی هر فرد ماه عسل می‌باشد که سفری خاطره انگیز در ابتدای شروع زندگی مشترک است در این مطلب همراه با ما شوید تا درباره بهترین مقاصد ماه عسل بخوانید.

جزیره بورا بورا

‏‏‏‏بورا بورا، یکی از زیباترین نقاط روی زمین است که با تماشای تصاویرش تقریبا همه امیدوارند روزی بتوانند این جزیره ‏را از ‏نزدیک ببینند. احتمالا شما هم نام این جزیره را شنیده اید و تصاویر زیادی از طبیعت زیبا و سواحل آرام آن با ‏آب‌های شفاف و ‏کریستالی دیده اید. این جزیره گرمسیری یکی از جزایر متعلق ‏فرانسه است که در اقیانوس آرام و بین ‏آمریکا و استرالیا واقع شده است. ‏‏ ‏ ‏‏‏ ‏ ‏ ‏‏

‏‏بسیاری از افرادی که درباره این جزیره تحقیق می‌کنند امیدوارند که بورا بوره یک مقصد گردشگری گرانقیمت نباشد. ‏اما ‏متاسفانه اینطور است! متوسط هزینه سفر به این جزیره و اقامت به مدت یک هفته برای دو نفر ۱۱۰۰۰ دلار تخمین ‏زده شده ‏است. معمولا هزینه اقامت در ویلا‌های این منطقه بین ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار در شب است. ‏

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل

مالدیو‏

یکی از بهترین و رمانتیک‌ترین مقاصد برای ماه عسل جزایر زیبای مالدیو است. صخره‌های رنگارنگ، داشتن ویلایی روی آب با عرشه‌ای که مستقیما به روی آب‌های آبی اقیانوس باز می‌شود، وجود مردمی مهمان‌نواز و مهم‌تر از همه آب و هوای رمانتیک هر زوجی را ترغیب می‌کند تا ماه عسلی رویایی را در این جزیره بی‌نظیر بگذرانند. اطمینان داشته باشید که در سفر به مالدیو رمانتیک‌ترین سفر ماه عسل را تجربه خواهید کرد.

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل

آنتالیا برای ماه عسل

خودتان هم می‌دانید که کشور ترکیه نیازی به تعریف و تمجید ندارد و آن قدر زیباست که اگر تنهایی هم بروید بهتان خوش می‌گذرد چه برسد به ماه عسل…! حالا که با جاذبه‌های گردشگری کشور زیبای ترکیه آشنا هستید مستقیم به شهر آنتالیا می‌پردازیم. شهری که با سواحل گوناگون، کافه‌های دنج و پارک‌های آبی مقصد محبوب زوج‌های جوان است. در سفر به ترکیه می‌توانید جزیره‌هایی مانند کوش آداسی، بودروم و مارماریس را انتخاب کنید. این جزایر به قدری مدهوش کننده و حیرت‌انگیز هستند که تمام عمر می‌تواند خاطرات ماه عسلتان را زنده نگه دارد.

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل

کشور بی نظیر بلغارستان

شما را دعوت می‌کنیم به یک تجربه جذاب در یکی از مقاصد ارزان برای ماه عسل که بدون شک برای شما پر از خاطره‌های به یاد ماندنی خواهد بود. در کشور بلغارستان می‌توانید چشم‌انداز‌های بی نظیری را مشاهده کنید و بد نیست بدانید که اگر فصل انتخابی شما برای سفر به بلغارستان و گذراندن ماه عسل زمستان است، اسکی کردن یکی از ورزش‌های جذاب و پرطرفدار در این کشور محسوب می‌شود که می‌توانید با هزینه‌ای اندک آن را تجربه کنید. شما با سفر به کشور بلغارستان به راحتی می‌توانید هزینه‌های خود را مدیریت کرده و البته در زمستان به دلیل عدم حضور مسافران در این منطقه، هزینه‌ها به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند.

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل

جزیره سنتورینی برای ماه عسل

‏جزیره سنتورینی (‏Santorini‏) که با نام “ترا (‏Thera‏) ” نیز شناخته می‌شود در۲۰۰ کیلومتری کشور یونان در دریای ‏اژه قرار دارد. جمعیت این جزیره کمتر از ۱۵۰۰۰ نفر می‌باشد و به خاطر محلی که جزیره واقع شده و رنگ خانه‌های ‏آن معروف شده است. ‏

جزیره سانتورینی نمای بسیار زیبایی دارد و از نظر جغرافیایی بی نظیر است که هرکس حداقل یک بار در زندگی اش ‏باید آنرا ببیند علیرغم موج عظیم توریست‌هایی که در این جزیره ازدحام می‌کنند. درطول قرن‌ها، یونانیان روستا‌هایی را ‏بر لبه‌های تیز آتشفشان‌های بلند سانتورینی بنا می‌کردند. این اجتماع‌های فریبنده همراه با نما‌های نفس گیراز تخته ‏سنگ‌های صاف و خلیج آبی عمیق به سانتورینی زیبایی‌ای می‌بخشد که همگان را شیفته این منظره‌ها میسازد. چنانکه ‏امروزه معلوم شده است جزیره سانتورینی در ۳۵۰۰ سال پیش پدید آمده هنگامیکه آتشفشان عظیمی فوران کرده ‏بیشتر قسمت‌های جزیره امروزی را به بیرون ریخته است. ‏ ‏

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل

منبع: نیک صالحی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
2
باشه
اول بزار ازدواج کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
0
3
با این قیمت دلار و تورمی که حکومت ساخته تا سرکوچه هم نمیشه رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
0
1
مسخره کردید مردم رو...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار