مرگ دلخراش رفتگر اصفهانی در تصادف
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۴۲۲۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 April 16    -    ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
راننده متخلف خودرو متولد سال ۱۳۸۱ و بسیار جوان است و تاکنون هیچ مدرکی دال بر دارا بودن گواهینامه رانندگی به پلیس راهور ارائه نکرده است.

 صبح جمعه، کارگر زحمت کش شرکت خدماتی سبز صفه تمیز، از شرکت‌های متولی نظافت شهر، بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید در خروجی خیابان هشت بهشت محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، جان خود را از دست داد.
مجتبی حق‌شناس، رییس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه صبح جمعه و در خلوتی معابر شهر اتفاق افتاد، گفت: کارگر متوفی، لباس مخصوص پاکبانی به تن داشته و پس از پایان کار خود، از بزرگراه درحال خروج بوده که متأسفانه در رمپ خروجی خیایان هشت بهشت دچار سانحه می‌شود.

مرگ دلخراش رفتگر اصفهانی در تصادف


وی با بیان اینکه سعید رضایی کارگر ۴۷ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد، افزود: راننده متخلف خودرو متولد سال ۱۳۸۱ و بسیار جوان است و تاکنون هیچ مدرکی دال بر دارا بودن گواهینامه رانندگی به پلیس راهور ارائه نکرده است.
حق‌شناس اضافه کرد: طبق کروکی ترسیم شده از سوی پلیس راهور، راننده پژو پارس به طور صد درصد مقصر است و به دلیل عدم توجه به جلو، تأخیر در رویت و عدم احساس مسئولیت فردی و اجتماعی منجر به بروز این حادثه تاسف‌بار شده، به طوری‌که پس از برخورد با کارگر زحمت‌کش شهرداری، وی را به میزان ۹ متر به جلو پرتاب کرده است.
رییس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان، ضمن تسلیت به خانواده این کارگر درگذشته، خاطرنشان کرد: با توجه به تکرار حوادث دلخراشی از این دست، لازم است رانندگان مختلف با رعایت ضوابط عبور و مرور و توجه به سرعت مطمئنه، مراقب جان کارگرانی باشند که در ساعات مختلف روز، به نظافت و پیرایش شهر مشغول هستند.

باشگاه خبرنگاران

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدمرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
1
1
راننده یا آقازاده در میاد یا ننه زاده
میره قاطی پرونده های دیگه گم میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
1
0
آیا می خواهید مرگ عابران پیاده در تصادفات کاهش یابد؟
«هر راننده مقصری در تصادفات، اگر به مرگ کسی منجر شود برای همیشه از داشتن گواهینامه رانندگی محروم شود میزان محرومیت به نسبت کم شدن جراحات، کاهش یابد»
این اگر بصورت قانون در آید برای همه مزایا دارد:
- هزینه های بیمه شخص ثالث کاهش می یابد
- رانندگان حادثه ساز از سطح خیابان ها جمع آوری می شوند و ترافیک روانتر می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
1
متاسفانه در معابر شهری قسمت بلوار در حاشیه لاین سبقت و تندرو هستش و برای نظافت ان بجای استفاده از ماشین آلات مخصوص پیمانکارها از افراد انفرادی با کمترین ایمنی اسفاده میکنند که در گرگ و میش احتمال تصادفات به هر دلیلی بالاست و و در لاین سبقت واکنش راننده به حداقل میرسد این عزیزان هم جدیدا برای رفع خواب الودگی در گوش خود هندز فری گذاشته و متوجه بوق و صدای محیط نمیشوند تمرکز بر سن کم راننده و دلایل مختلف فقط پاک کردن صورت مساله و عدم توجه به رعایت ایمنی توسط پیمانکار و شهرداری هستیم که تجهیزات استاندارد استفاده نمیکنند صدای خش خش جارو برای کوچه باغهاست نه حاشیه اتوبان و لاین سبقت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
خدا رحمتش کنه
خدا خونوادش رو کمک کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
رانندگی در اصفهان در حد فاجعه اس
یعنی آدم فکر می کنه توی یه روستای دورافتاده از نظر سطح رانندگیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv