بررسی کیفیت لباسشویی آریستون
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۳۹۶۱۶
تاریخ انتشار: 2022 March 16    -    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

کیفیت لباسشویی آریستون موضوعی است که خیلی از افراد می‌خواهند راجع به آن اطلاعات مفیدی کسب کنند. برند آریستون امروزه جایگاه بسیار بالایی در میان بازار تقاضای لوازم‌خانگی ایران کسب کرده است. به همین دلیل افراد می‌خواهند بدانند دلیل محبوبیت ماشین لباسشویی آریستون چیست؟ آیا کیفیت خوبی در شستن لباس ها دارد؟ ارزش خرید آن چقدر است و یا چه قابلیت هایی دارد؟!
 با ما همراه باشید تا درباره کیفیت لباسشویی آریستون و پاسخ به این سوال که آیا لباسشویی آریستون بخرم یا نه؟  اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

کشور سازنده ماشین لباسشویی آریستون

شرکت آریستون یکی از معتبرترین کمپانی های تولید لوازم خانگی برقی و... می باشد. محل تاسیس این شرکت در شهر فابریانو ایتالیا قرار دارد. این شرکت محصولات خود را در کارخانه تولید و به اقصا نقاط دنیا عرضه می‌کند.

قابلیت های ماشین لباسشویی آریستون 

برای پاسخ به سوالاتی که در بخش اول مقاله درباره کیفیت لباسشویی آریستون مطرح شد باید ببینیم ماشین لباسشویی آریستون چه قابلیت هایی دارد که آن را از سایر ماشین‌لباسشویی ها متمایز می کند. بنابراین برای بررسی کیفیت ماشین لباسشویی آریستون باید در گام اول لازم است نگاهی به قابلیت ها و امکانات آن بیندازیم. از جمله:

  •  موتور تسمه ای و بسیار پر قدرت
  • دارای دارای تنوع در مدل دیگ  از جمله دیگ الماسه 
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • مجهز به نمایشگر دیجیتال و نیمه دیجیتال 

تعمیر لباسشویی آریستون با حضور نیروی متخصص میتواند عمر مفید دستگاه شما را افزایش دهد

  • رنگ بندی های متنوع و مشتری پسند
  • ظرفیت شستشوی ایده آل
  • خشک کن با کیفیت 
  • وزن مناسب و قابلیت جابجایی آسان 

کیفیت لباسشویی آریستون قابل رقابت با برترین برندها

کیفیت ماشین لباسشویی آریستون در حال حاضر به یکی از برندهای محبوب و پر طرفدار و قابل رقابت با برترین برندهای ماشین لباسشویی مانند ال جی و سامسونگ تبدیل شده است. هر چند این برند تجربه کمی در بازار لوازم خانگی دارد اما به سرعت توانسته از خود را به یکی از بهترین برندهای محبوب در میان مصرف کنندگان ماشین لباسشویی در سطح دنیا تبدیل کند.
 بنابراین می توان گفت برای افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ و...  بپردازند کیفیت ماشین لباسشویی آریستون در کنار قیمت مناسب بهترین گزینه می باشد. به نحوی که بخوبی می تواند نیاز آن ها را تامین کند.

قیمت ماشین لباسشویی آریستون

 در واقع قیمت ماشین لباسشویی آریستون در سطح متوسطی اعلام می‌شود. تمام قطعات مورد استفاده به کار برده شده در این دستگاه مورد تایید کارشناسان لوازم خانگی و تکنسین های فنی قرار گرفته است. بنابراین می توان گفت تهیه این دستگاه نسبت به کیفیت لباسشویی آریستون ارزش خرید خوبی دارد.

طراحی زیبا به سبک ایتالیایی

کیفیت لباسشویی آریستون تنها به فناوری های بکاربرده شده در آن محدود نمی شود. ماشین لباسشویی آریستون علاوه بر کیفیت بالای قطعات از طراحی بی نظیری نیز برخوردار است. اصولا برند های ایتالیایی چه لوازم خانگی و چه سایر لوازم برقی همیشه از نوعی زیبایی و ظرافت هوشمندانه برخوردار هستند. همین ویژگی‌های برجسته یکی از دلایل محبوبیت برندهای ایتالیایی در سطح دنیا می باشد. بنابراین با خرید لباسشویی آریستون شما یک دستگاه شیک و در عین حال مقرون به صرفه را برای خانه خود تهیه کرده اید. که در نهایت می توانید از دکوراسیون شیک آن نیز در فضای خانه و آشپزخانه خود بهره مند شوید.

 رضایت مصرف کنندگان از کیفیت ماشین لباسشویی آریستون

ماشین لباسشویی آریستون با این که قیمت مناسبی دارد اما از برترین تکنولوژی های ساخت لوازم خانگی در قطعات داخلی خود بهره برده است. اگر به سایت های فروش لوازم خانگی ماشین لباسشویی مراجعه کنید حتماً از نظرات کاربران و مصرف کنندگان درباره کارکرد و کیفیت لباسشویی آریستون متعجب می شوید. مصرف کنندگان درباره استفاده از ماشین لباسشویی آریستون رضایت کافی دارند و معتقدند این دستگاه با صرفه جویی در مصرف انرژی، صدای کم و طراحی زیبا و هوشمندانه بخش زیادی از نیاز آنان را در زمینه شستن لباس ها تامین کرده است.

نمایندگی برند آریستون در ایران

خرابی ماشین لباسشویی یک امر بدیهی است و به هر دلیلی مانند قطع و وصل شدن جریان برق، کیفیت آب یا باز ماندن درب ماشین لباسشویی و ... اتفاق می افتد. از طرفی از زمان شروع تحریم ها خیلی از نمایندگی های لوازم برقی معتبر اجازه فعالیت مستقیم در کشور را ندارند. به همین دلیل برندهایی مانند آریستون که دارای نمایندگی در کشور و مجوزهای لازم هستند برای انتخاب ایرانیان بسیار مناسب می باشد. 

تعمیرات لباسشویی آریستون در تعمیر آنلاین به صورت تخصصی انجام میشود
داشتن خدمات پس از فروش خیال شما را از نقص فنی یا خرابی و تعمیر لباسشویی آریستون راحت می کند. می توان گفت خرابی احتمالی این دستگاه به دلیل وجود نمایندگی فعال در ایران شما را به دردسر نخواهد انداخت. وجود نمایندگی آریستون در ایران موجب شده محصولات این برند محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان لوازم خانگی پیدا کند.
 از دیگر مزایای ماشین لباسشویی آریستون می توان به موارد زیر اشاره کرد

  •  امکانات شستشوی متنوع 

ماشین لباسشویی آریستون به نوعی طراحی شده است که از ۱۲ الی ۱۶ برنامه شستشو برخوردار است. برای انواع لباس ها در جنس های مختلف این برنامه ها قابل اجرا هستند. در واقع تنظیم دور موتور، دمای آب و مدت زمان شست و شو به صورت هوشمندانه و اتوماتیک در این قابلیت برنامه ریزی شده است.

  •  برنامه مکمل شست و شو

برای بالا بردن کیفیت  شست و شوی هرچه بیشتر لباس ها، طراحان ایتالیایی ماشین لباسشویی آریستون از قابلیت مختلفی به عنوان برنامه مکمل شستشو در این دستگاه استفاده کرده اند از جمله:

  •  امکان آبکشی بیشتر
  • شستشو با بخار 
  • سیستم تعادل وزن لباس در دیگ و ...
  • تنظیم دستی برنامه لباسشویی 

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون به دلیل کیفیت بالا تا مدت ها پس از خرید دستگاه برای شما موردنیاز نخواهد بود

تنظیم برنامه لباسشویی آریستون به صورت دستی علاوه بر آپشن های اتوماتیک و برنامه های تعریف شده یکی از مزایای این دستگاه می باشد. شما می توانید خودتان با توجه به میزان کثیفی لباس ها و زمانی که در اختیار دارید برنامه شستن لباس ها را به صورت دستی تنظیم نمایید. در واقع با فشردن دکمه های مربوط به تنظیم دستی می توانید اطلاعات دور موتور، دمای آب و ... را که بر روی نمایشگر این ماشین نشان داده می‌شود کم یا زیاد کنید و از قابلیت های برنامه تنظیم دستی آن بهره مند شوید.

سخن پایانی


در این مقاله سعی شد برترین مزایا و دلیل کیفیت ماشین لباسشویی آریستون برای راهنمایی بهتر مصرف کنندگان به صورت اجمالی بیان شود. شما برای خرید این دستگاه هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری می توانید با پرداخت هزینه، این دستگاه را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv