هزینه سفر از کیش به تهران چقدر است
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۸۲۷۵
تاریخ انتشار: 2021 November 14    -    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

هزینه سفر از کیش به تهران چقدر است

سفر یکی از نیازهای ضروری انسان است که هم برای کار و هم برای استراحت باید انجام داد. وقتی صحبت از سفرهای تفریحی به میان می‌آید، بی شک جزیره کیش جزو پنج مقصد پیشنهادی اول است. این جزیره زیبا و آرامش‌بخش یکی از پاتق‌های تهرانی‌ها شده که در طول سال چندین هزار پرواز بین این دو مقصد جابه‌جا می‌شود.

قیمت بلیط کیش به تهران در این روزها با نوسانات مختلفی همراه است که عواملی زیادی روی آن موثر هستند. وقتی می‌خواهید به مسافرتی بروید، برنامه خود را در سفر تنظیم می‌کنید و بعد به مقصد می‌روید؛ حال برای داشتن یک برنامه سفری جذاب که همه نکات مهم و کلیدی را در خود داشته باشد، با ما همراه باشید.

راه‌های سفر به کیش

هوایی

بهترین و سریع‌ترین راه سفر، هواپیما است. برای سفر از تهران به کیش یا بالعکس کافی است خودتان را به فرودگاه مهرآباد برسانید و سفر خود را شروع کنید. شما یک ساعت و 50 دقیقه بعد در فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش هستید. پروازهای کیش از شش صبح تا 11 شب هر روز انجام می‌شود و می‌توانید هر زمانی که دوست دارید، به خانه خود برگرید یا سفر خود را شروع کنید. قیمت بلیط کیش به تهران با هواپیما نسبت به سایر وسایل دیگر گران‌تر است؛ ولی در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود. هواپیما محبوب‌ترین راه سفر به کیش میان مردم تهران است.

اتوبوس

با اتوبوس نمی‌توانید از تهران مستقیم به جزیره کیش سفر کنید؛ ابتدا باید به بندرعباس بروید. حدود چهار ساعت باید در سفرهای دریایی باشید تا به جزیره کیش برسید. اتوبوس برای کسانی که دوست دارند سفری اقتصادی را تجربه کنند، بهترین گزینه است. اتوبوس‌ها در این راه از سه مسیر استفاده می‌کنند. مسیر اول که 13 ساعت طول می‌کشد از تهران، قم، کاشان، یزد، سیرجان و سپس بندر عباس می‌گذرد. مسیر دوم 15 ساعت طول می‌کشد و همه شهرهای مسیر اول را می‌رود. در این مسیر شاهین شهر و اصفهان هم اضافه می‌شوند. مسیر سوم که 17 ساعت زمان می‌برد، همه شهرهای مسیر اول و دوم را رفته؛ به‌علاوه نجف‌آباد، یاسوج و شیراز را هم به مسیر خود اضافه می‌کند.

هزینه سفر از کیش به تهران چقدر است

قطار

شاید بهترین وسیله برای مسافرت قطار باشد که تقریبا هزینه سفر کمی دارد و سریع‌تر از اتوبوس می‌تواند شما را به مقصد برساند. همچنین می‌توانید در قطار به‌خوبی استراحت کنید و از غذای خود لذت ببرید. حتی سری به کافه قطار بزنید و خود را سرگرم کنید. زمان سفر با قطار حدود پنج ساعت است که تقریبا نیمی از این وقت را در شب می‌گذرانید و با خوابی راحت می‌توانید خستگی راه را از بدن خود خارج کنید. قیمت بلیط کیش به تهران و بالعکس نسبت به هواپیما ارزان‌تر و نسبت به اتوبوس گران‌تر است؛ اگر زمان در اولویت‌های اول شما قرار ندارد، بهترین گزینه سفر قطار است.

اقامت در کیش

اقامت یکی از رکن‌های اصلی مسافرت است که تاثیر زیادی در هزینه پایانی سفر دارد. کیش یکی از مقصدهای لوکس ایران به‌شمار می‌رود که اگر بخواهید سفری لاکچری را تجربه کنید، این جزیره اولین مقصد شما خواهد بود. در این جزیره بهترین هتل های 5 ستاره کشور وجود دارد و می‌توانید اقامتی رویایی را تجربه کنید و امکاناتی در حد سفرهای خارج از کشور داشته باشید.

البته نگران نباشید جزیره کیش هتل‌های زیادی از یک تا پنج ستاره دارد که می‌تواند نسبت به هزینه رضایت مشتری را جلب کند. به‌دلیل توریستی بودن جزیره اقامت خیلی مهم بوده و مسئولان کیش توجه زیادی به مکان‌های اقامتی دارند. از بهترین هتل‌های کیش می‌توان به هتل ترنج، داریوش، میراژ، شایان، ایران، صدف و... اشاره کرد.

هزینه سفر از کیش به تهران چقدر است

خوردوخوراک و شکم‌گردی در کیش

وقتی شهر یا جزیره‌ای اقتصاد خود را با صنعت گردشگری می‌چرخاند، باید از همه نظرها استانداردهای موردنیاز را رعایت کند. یکی دیگر از اصل‌های هر مسافرتی، غذا است. غذا نقش به‌سزای در کیفیت سفر دارد و اگر در سفرتان غذاهای خوبی نخورید، ممکن است دیگر از آن مقصد دلسرد شوید.

رستوران‌های ممتازی در جزیره کیش وجود دارد که اگر هرروز هم به این رستوران‌ها بروید، خسته نمی‌شوید و می‌توانید از غذاهای آن رستوران لذت ببرد. از رستوران‌های خوب جزیره می‌توان به رستوران کوه نور، توتی فروتی، میرمهنا، فودکورت فودلند، خانه سوخاری، نهنگ سفید، عمو اکبر، ساحلی بلولند، دارچین و... اشاره کرد.

بازار گردی و خرید سوغاتی

بازار و خرید جزو سفر هستند و نمی‌توان این دو را از هم جدا کرد. جزیره کیش برای برندباز‌ها بهشت گمشده محسوب می‌شود؛ زیرا در این جزیره می‌تواند بیشتر برندهای معتبر دنیا را ببینید و از آن خرید کنید. پاساژهای جزیره را می‌توان جزو جاذبه‌های گردشگری کیش به‌شمار آورد.

پاساژهای جزیره معماری جالب ومنحصربه‌فردی دارند که اگر شما قصد خرید هم نداشته باشید، باز هم به داخل پاساژها کشیده می‌شوید. از بهترین پاساژها و مراکز خرید کیش می‌توان به مرکز خرید مروارید، مرکز خرید زیتون، پاساز سارینا یک و دو، مرکز خرید عرب‌ها، پاساژ دامون، مرکز خرید مروارید، رویال مال و... اشاره کرد.

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv