توفان شدید در منطقه 'دالاس' ایالت تگزاس، 8 کشته بر جای گذاشت
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۵۶۲
تاریخ انتشار: 2015 December 27    -    ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد: توفان های بارانی در منطقه 'دالاس' ایالت تگزاس این کشور، خسارات جانی و مالی زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش نیویورک تایمز و به گفته منابع انتظامی شهر 'دالاس'، وقوع توفان های پی در پی در شامگاه شنبه خسارات زیادی همچون واژگونی خودروهای متعدد و تخریب مناطق مسکونی و تفریحی را به همراه داشت. دست کم هشت نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند. هنوز از میزان مصدومان و شدت آسیب های وارده به آنها، اطلاع دقیقی در دست نیست.
بر اساس آخرین گزارش ها، توفان های سهمگین و سیلاب و بارندگی در این ایالت ها تاکنون صدها خانه را ویران و ده ها نفر از ساکنین شهرهای مختلف را روانه بیمارستان کرده است.
سازمان هواشناسی ملی آمریکا دمای موجود و بارندگی ها و توفان های جاری در این مناطق را مشابه شرایط جوی ماه ژوئن توصیف کرده است.
در بسیاری از ایالت های جنوبی و جنوب شرقی آمریکا از مردم خواسته شده است برای پیشگیری از خطرات احتمالی، از تزئینات ویژه مربوط به تعطیلات کریسمس در خیابان ها و سر در خانه ها خودداری کنند.
همچنین به گزارش خبرگزاری فرانسه، توفان و گردبادی که روز چهارشنبه شرق آمریکا را درنوردید، به مجروح شدن ده ها تن و ناپدید شدن دو تن دیگر منجر شد.

ایرنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv