چرا چین در مهار کرونا موفق شد؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۱۲۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
دنیل مونوس روخاس گفت: چین اولین کشوری بود که با کووید–۱۹ جنگید، پس شناخت بهتری از این بحران دارد و توانست اقدامات پیشگیرانه کارآمدی را به کار بندد.
 دنیل مونوس روخاس در پاسخ به این پرسش که «چگونه کشوری مانند چین توانسته است چنین مدیریت کارآمدی را در مقابله با کووید-۱۹ اعمال کند، درحالی که کشورهایی که ادعای پیشرفت داشتند ناکام مانده‌اند؟» گفت: راه‌های متفاوتی در مواجهه با بحران وجود دارد که به طبع ظرفیت‌های مدیریتی متنوعی را ایجاد می‌کنند و همه به ساختار دولت‌ها بستگی دارند.وی افزود: دول متفاوت، ثروت‌های متفاوت و زیرساخت‌های بهداشتی متفاوتی دارند که بالتبع آنها متفاوت رفتار می‌کنند.
 
رئیس نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، گفت: شاید ظرفیت مدیریتی کشور چین وام گرفته از این باشد که ویروس کووید–۱۹ ابتدا در ووهان چین شایع شد.
 
مونوس روخاس بیان کرد: چین اولین کشوری بود که با کووید–۱۹ جنگید، پس شناخت بهتری از این بحران دارد و توانست اقدامات پیشگیرانه کارآمدی را به کار بندد.
 
وی گفت: بسیار سخت است که بتوانیم کشورها را در این زمینه مقایسه کنیم و نمی‌توانیم واکنش‌های کشورها را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم؛ زیرا سیستم‌های سیاسی بسیار متفاوتی دارند.  
 
رئیس نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، در پایان بیان کرد: در برخی از کشورها آزادی‌های اولیه به‌سختی قابل کنترل هستند؛ اینکه مردم در خانه بمانند یا نه، حق جابه‌جایی، بستن معابر در تمام کشورها به‌راحتی انجام نمی‌شود و مردم دنیا واکنش یکسانی به این اوامر نشان نمی‌دهند.
 
منبع: آنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
2
8
چون خودش ساختش و جوری طراحیش کرده که روی نژاد چینی بی اثره و تمام اون گزارش ها در اوایل همه گیری از چین نمایشی بیش نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
1
چون خودش ساخته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
چرا با شيوع كرونا در ووهان كه در آنزمان ويروسي ناشناخته بود و علي القاعده مي بايست براحتي شهرهاي چند ده ميليوني پكن و شانگهاي و گوانگزو و ........ را زمين گير مي كرد ، كسي در شهرهاي ديگر چين مبتلا نشد؟ و از جمعيت 1.4 ميلياردي چين فقط حدود 4 هزار نفر كشته شدند ؟ سوالي كه دولت چين بايد به جهانيان پاسخ دهد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv