عذرخواهی متفاوت بخاطر مشکلی در پرواز
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۶۸۸
تاریخ انتشار: 2015 November 21    -    ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

مسافران یک پرواز به خاطر تأخیر پیش‌آمده و عوض شدن مسیر، با پیتزا مورد پذیرایی قرار گرفتند.

مسافران ایرلاین «دلتا» که قرار بود به آتلانتا سفر کنند، به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوایی و گردبادی که در نزدیکی فرودگاه بود مجبور به تغییر مسیر به کلمبیا (پایتخت کارولینای جنوبی) شدند.

اما از این مسافران با پیتزا پپرونی و مارگاریتا دلجویی شده و پس از آن عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر شد و این ایرلاین به خاطر سرویس خوبی که ارائه داده بود مورد قدردانی قرار گرفت.

یکی از مسافران خانم این پرواز اظهار کرد: در طول 20 سال پرواز با ایرلاین‌های مختلف، نخستین‌بار بود که این نوع احترام و سرویس‌دهی را دیدم.

یکی دیگر از مسافران پرواز در این‌باره گفت: بله، نمی‌توان آب و هوا را کنترل کرد اما روابط و برخوردها را می‌شود کنترل کرد. ممنون به خاطر مهمانی پیتزایی که در هواپیما برگزار کردید.

این ایرلاین قبلاً هم در پروازی دیگر برای عذرخواهی از مسافران دست به چنین اقدامی زده بود.



توریسم آنلاین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv