پخش تصاویر رابطه شیطانی زن خیانتکار در دادگاه توسط شوهر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۳۸۸۳۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 11    -    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

زن خیانتکار که پس از نصب دوربین درخانه‌اش به دام افتاده و به اتهام رابطه شیطانی با مرد غریبه دستگیر شده بود، به اعدام محکوم شد.

 رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال و به دنبال شکایت مرد جوانی از همسرش کلید خورد.
شاکی پس از حضور در دادگاه کیفری و هنگام تسلیم شکایتش به قضات گفت: چند ماهی بود که به رفتار‌های همسرم مشکوک شده بودم. وقتی هم برای کار به مأموریت شهرستان می‌رفتم، اطرافیان درباره همسرم حرف‌های عجیب و غریب می‌زدند که اوایل به آن‌ها اهمیت نمی‌دادم. تا اینکه آرام آرام شک کردم برای همین دست به کار شدم و بدون اینکه همسرم «کیمیا» متوجه شود داخل خانه دوربین مدار بسته نصب کردم تا حقیقت روشن شود.
پس از روشن کردن دوربین‌ها، روز بعد به بهانه مأموریت از خانه رفتم. طی چند شبی که در خانه نبودم با تمام وجود و در اوج نگرانی دعا می‌کردم هیچ اتفاق بدی رخ ندهد و شک من به طور کامل برطرف شود. به همین خاطر وقتی به خانه برگشتم همسرم را به بهانه‌ای به بیرون فرستادم، اما وقتی فیلم دوربین‌ها را بررسی کردم با صحنه‌های باور نکردنی و حضور مردی غریبه در خانه روبه‌روشدم که با دیدن این صحنه‌ها احساس کردم تمام دنیا یک جا برسرم ویران شده است.
در اوج خشم و ناراحتی وقتی همسرم به خانه بازگشت، فیلم‌ها را نشانش دادم و از او خواستم برای همیشه از زندگی‌ام برود. اما او همه چیز را انکارکرد، به همین خاطر تصمیم به شکایت گرفتم.
پس از این شکایت فیلم‌ها توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت که صحت‌شان برای قضات مشخص شد؛ بنابراین زن جوان دستگیر شد و به اتهام زنا در شعبه یکم دادگاه کیفری به ریاست قاضی هدایت رنجبر و دو مستشارش- یزدان پناه و خنک دار- پای میز محاکمه ایستاد. اما او که با مستندات غیر قابل انکار روبه‌رو شده بود و هیچ دفاعی از خود نداشت اتهامش را پذیرفت.
قضات نیز وارد شور شدند و پس از بررسی‌های علمی و حقوقی، زن جوان را به اتهام زنا به اعدام محکوم کردند. با توجه به اینکه مرد شیطان صفت متواری است، تلاش برای دستگیری و محاکمه‌اش ادامه دارد.

ایران

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
4
1
این همه مرد خیانت می کند فقط اشک می ریزیم و کسی از زنان حمایت نمی کند چه برسه اعدام مرد .این عین ظلم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
1
3
هرکه خربزه میخوره پا لرزشم میشینه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
4
احمق خوب طلاف میگرفتی ننگت را از زندگی این مرد کم میکردی الان اعدام میشی
مرد نگهبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
1
2
صرف نظر از دلیل خیانت زن به شوهرش که بدون اینکه از همه چیز مطلع باشیم جای بحث در این نظر را نداره، چیزی که برای من خیلی در این موضوع عجیبه اینه که اگر زن فیلم دوربین مدار بسته را دیده، یقینا از هر وکیلی یا حتی اون عریضه نویسهای مقابل دادگستری هم میپرسیده متوجه میشده که راه انکاری براش وجود نداره و حداقل حکم دادگاه، حتی با فرض مراعات شرایط حاکم بر سیستم قضایی و خوداری از صدور حکم اعدام، یقینا شلاق و فصل زوجیت بدون پرداخت مهریه یا دیگر حق و حقوق قانونی یک زن خواهد بود. ، پس چرا گذاشته کار به دادگاه برسه؟؟!!! یک جای این داستان از طرف شوهره علامت سوال داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
2
3
فکر می کنید چند مرد در روز در ایران به عمل به قول شما زنا مرتکب میشوند و هرگز اعدام هم نمیشوند بلکه کار خود را نشانه مردانگی هم میدانند؟
خاک بر سر مردی که به زنش اونقدر شک داره که باید دوربین نصب کنه. این گانگستر بازی ها هم تازه مد شده. خوب شک داری سر مسئله رو بازکن و مشکل رو حل کن. انکار هم کرد و باز هم مشکوک بودی بگو برو به سلامت. این کثیف کاریها دیگه چیه؟ اگر مسلمونید نمیدونید اسم اینکار تجسسه و شنیع؟ تازه برده هنرش رو تقدیم کرده به دادگاه. تو کجای این کار مردی و مردانگی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
مشکل اینجاست که الان زن ها هرکاری دلشون خواست میکنن بعدم خواستی باهاشون صحبت کنی میگن مهریه رو بده تا برم. پس مردا مجبورن که برای اثبات خیانت زن هرکاری بکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
2
لعنت به مرد یا زنی که خیانت می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv