دلار و سکه دوباره افزایشی شد +جدول
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۹۹۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 31    -    ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
در میان انواع ارز یورو و لیر بیشترین افزایش قیمت را داشتند و پوند انگلستان با کاهش قمیت همراه شده است. این در حالی است که یوان چین بدون تغییر نسبت به روز گذشته عرضه می‌شود.

اما دلار آمریکا طی هفته گذشته بالا و پایین نسبتا زیادی داشت. در روز‌هایی افزایشی و در برخی روز‌ها کاهشی شده بود. امروز هم با ۱۰ تومان افزایش به نرخ روز‌های اخیر خود یعنی ۴۶۰۰ تومان بازگشته است.

بازا سکه نیز که در روز گذشته مسیر کاهشی را پیموده بود امروز به غیر از سکه تمام در سایر اقلام کاهشی شده است. تنها سکه تمام است که با افزایش نرخ به یک میلیون و ۴۸۷ هزار تومان رسیده است.

اما بازار طلا نیز برخلاف روز گذشته معکوس شده و افزایش قیمت پیدا کرده است. 
 
دلار و سکه دوباره افزایشی شد +جدول 
 
ایسنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
United Kingdom
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
ترامپ تحریمهای ایران را موقتا برای ۴ ماه به حالت تعلیق دراورد ترامپ بخوبی می دانست ایران در استانه تحویل سال نو خورشیدی قرار دارد و در بازار ارز ایران تقاضا برای خرید دلار زیاد خواهد شد و مقدار زیادی از این ارز به فروش رفته در بازار ارز از ایران خارج خواهد شد و بعد از تعطیلات نوروز حدود اردیبهشت ماه دوباره نوبت تمدید تعلیق تحریمهای ایران فرا خواهد رسید و ترامپ با بهانه جویی اگر از برجام خارج نشود حداقل تحریمهای وضع شده را تعلیق نخواهد کرد و قیمت دلار در بازار ارز ایران بشدت افزایش پیدا خواهد کرد و به طبع افزایش قیمت سایر کالاها و از این روش به مردم ایران فشار وارد خواهد کرد ان موقع دو را ه پیش روی کشورمان خواهد بود یا مستحکم ایستادگی شود مثل کره شمالی یا مذاکره دوباره با ۱+۵ تا بهانه ای دیگر ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv