لوکس ترین هتل افغانستان+عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۹۷۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 19    -    ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
لقب لوکس ترین در جایی که بسیاری از مردم از آن تصویری جز خرابه و ویرانه در ذهن ندارند بسیار کنجکاوکننده خواهد بود. اما لست سکند به شما لوکس ترین هتل شهر کابل را معرفی می کند.

هتل کابل سرنا ( The Kabul Serena ) در قلب شهر کابل قرار گرفته است و چشم اندازی زیبا از پارک زرنگار دارد و دسترسی آسانی به وزارتخانه ها و سفارت های شهر کابل وجود دارد. کابل سرنا در سال 1945 ساخته شده است و امروزه با تغییرات و تعمیراتی که به روی آن انجام گرفته بیش از پیش در این شهر خودنمایی می کند. این هتل 177 اتاق و سوییت وسیع دارد که تمامی آنها به سبکی سنتی با آثار هنری و دست ساز افغانستان دکور شده اند. همچنین مکان مناسبی برای نمایش هنرهای اسلامی نیز می باشد. این هتل دو رستوران و یک سالن کنفرانس بزرگ و مجهز دارد. در رستوران های هتل انواع غذاهای افغانی سرو می شود همچنین غذاهایی از آسیای شرقی نیز در منوی غذاها وجود دارد.

اینترنت Wi-Fi در سراسر هتل و همچنین اتاق ها به صورت رایگان در دسترس است. همچنین داخل اتاق ها تلویزیون ، تهویه کننده هوا ، خط مستقیم تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات ، چای و قهوه ساز ، سشوار و لوازم بهداشتی در حمام وجود دارد. بزرگترین سوییت این هتل 138 مترمربع است که دارای جکوزی ، وان و دوش در حمام ، دفتر اختصاصی و اتاق کنفرانس خصوصی در اتاق ، اتاق غذاخوری جدا و یک آشپزخانه مجزا می باشد. اتاق نشیمن این سوییت نیز فضای جداگانه ای را به خود اختصاص داده است.

علاقه مندان به ورزش می توانند روزانه از امکانات و تجهیزات سالن ورزشی این هتل استفاده کنند. خدماتی نظیر خشکشویی ، اتوکشی و وکس کفش نیز با هماهنگی و پرداخت هزینه جداگانه ارائه می گردد. امکان کرایه کردن ماشین به کمک رسپشن هتل وجود دارد.

هتل کابل سرنا فقط 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی کابل فاصله دارد.
 
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
3
0
چرا تا الان به فکر طالبان نرسیده بپوکوندش....؟؟؟ خیلی عجیبه کیس فوقالعاده مناسبی هست برای نابود کردن!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv