جدایی قطعی ۶ ستاره استقلالی در زمستان
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۹۸۱۲
تاریخ انتشار: 2017 October 27    -    ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 وینفرد شفر با گذشت سه هفته از حضورش در استقلال همچنان نتوانسته تغییرات کلی در روند نتیجه گیری این تیم ایجاد کند تا جایی که شکست در دربی 85 پایتخت بیشتر از قبل تردیدها نسبت به توانایی این پیرمرد آلمانی برای بازسازی استقلال را بیشتر کرد.

نکته ای که خود شفر با توجه به علاقه و حضور متوالی در فضای مجازی نسبت به آن اشراف دارد و می داند که باید هر چه سریع تر انتظارات طرفداران را برآورده کند. سرمربی آلمانی که حالا شناخت نسبی از توانایی های شاگردانش در اردوی تیم دارد با گذشت این مدت تصمیماتی در ذهن دارد که از حالا روی عملی کردن آنها برنامه ریزی کرده از جمله ایجاد تغییرات اساسی در فهرست نفراتش برای زمستان.

آن طور که از اردوی استقلال خبر می رسد شفر حداقل روی 5 تا 6 تغییر در نقل و انتقالات زمستانی نظر دارد که از جمله برنامه های او برای خلوت کردن فهرست نفرات جذب چند بازیکن در پست های مورد نیاز است به خصوص در خط حمله و میانی که استقلال شدیدابه نفرات جدید و مناسب نیاز دارد.

بنا به گفته نزدیکان به سرمربی آلمانی تا کنون جدایی مجتبی جباری، یعقوب کریمی ، لئوناردو پادووانی، حسن بیت سعید، مهدی رحمتی همین طور سرور جباروف تقریبا قطعی به نظر می رسد مگر این که در هفته های آتی اتفاقات به نحو دیگری رقم بخورد.

خبرورزشی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv