امتحان کتبی طلاق در دادگاه چین+عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۶۹۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 28    -    ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 کسانی که درگیرش بوده اند می‌دانند که طلاق گرفتن هرگز کار آسانی نیست، اما در دادگان استان سیچوآن بسیار مشکل‌تر است، زیرا در آن امتحان طلاق برگزار می‌شود که زن و شوهر هر دو باید در آن رد شوند تا درخواست طلاقشان تایید شود. امتحان طلاق ایده قاضی «وانگ شیو» بوده است که متوجه شد درصد زیادی از پرونده‌های دادگاه را درخواست طلاق تشکیل می‌دهد و تصمیم گرفت کاری در این باره کند.

 صد او این بود که زوج‌ها قبل از پایان دادن به ازدواجشان دوباره فکر کنند و هم چنین فرصت یادآوری لحظات خوب را دوباره به آن‌ها بدهد. آن‌ها حین جواب دادن به این سوالات به همسرشان توجه می‌کنند و با این یادآوری‌ها منطقی‌تر تصمیم می‌گیرند؛ بنابراین مجموعه سوالاتی برای زن و شوهر طراحی کرد که باید به طور جداگانه به آن‌ها پاسخ دهند. اگر آن‌ها کمتر از ۶۰ سال داشته باشند وانگ تقاضای طلاق آن‌ها را قبول می‌کند در غیراین صورت چه بخواهند چه نخواهند باید به زندگی مشترک خود ادامه دهند.

 متحان کتبی شامل سه بخش می‌شود، پر کردن جاهای خالی، سوالات کوتاه و بلند. با پرسش‌های پایه مثل اعضای خانواده، تولدها، غذاهای مورد علاقه، سالگرد ازدواج شروع می‌شود و با «چه مسئولیت هایی در این خانواده به عهده داشتید؟» «چه کارهای خوب و بدی کردید؟»، «ازدواج و خانواده برای شما چه معنایی دارد؟» ادامه می‌یابد. وقتی زن و شوهر پاسخ‌های خود را تحویل دادند، قاضی آن‌ها را می‌خواند و نمره می‌دهد. اما هیچکس معیارهای او را نمی‌داند.
 
یکی از اولین زوج هایی که این امتحان را دادند امتیازات ۸۰ و ۸۶ به دست آوردند و گرچه امتیازات بالایی به نظر می‌رسد، اما دادگاه درخواستشان را رد کرد و توصیه کرد به زندگیشان ادامه دهند. ایده این قاضی واکنش‌های مختلفی را برانگیخت، برخی او را تحسین کردند و برخی دیگر اعتقاد داشتند طلاق یک موضوع شخصی است و بهتر است قاضی روی اجرای آن و سرپرستی فرزندان تصمیم بگیرد. 
امتحان کتبی طلاق در دادگاه چین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
برچسب ها: امتحان کتبی ، طلاق ، چین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک طلاق گرفته
|
Germany
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
0
واقعا کار صحیحی میکنه این قاضی

طلاق بدترین اتفاق در زندگی یک زن و مرد می باشد. چه در زمان طلاق و طلاق کشی و دادگاه و پاسگاه رفتن ها و چه بعد از آن
من از وقتی از زنم جدا شدم هر شب آرزو میکنم که ای کاش زمان به چند سال عقب تر برمیگشت و من میتوانستم جلوی برخی مشکلات و بحث ها رو بگیرم
حتی الان که دوسال از طلاقم میگذره هنوز هم که به همسرم فکر میکنم میبینم عاشقش هستم ولی دیگه همه ی حرمتها به لطف وکیل خانمم و پرونده سازی هاش از بین رفته

از هر کسی بگذرم تو این دنیا از وکیل خانمم نمیگذرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv