مدت زمان ابتلا به سرطان اعلام شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۶۰۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پروفسور محمد اسماعیل اکبری معروف به پدر پزشکی جامعه‌نگر ایران با اشاره به اینکه مصرف هورمون برای زیبایی اصلا توصیه نمی‌شود ولی در کسانی که دچار کمبود هورمون هستند با مصرف هورمون مشکلی پیش نمی‌آید، درباره سرطان سینه عنوان کرد: در سرطان سینه بارداری یک فاکتور بهبود دهنده است.

این فوق تخصص جراحی غدد و سرطان از دانشگاه جانز هاپکینز ادامه داد: بارداری در سن زیر 20 سالگی یک فاکتور مهار کننده سرطان می‌باشد.

اکبری گفت: قرص‌های جلوگیری از بارداری به دلیل دوز پایین در فواصل 6 تا یک سال مشکلی ایجاد نمی‌کند ولی توصیه به سال‌های طولانی نمی‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: فرایند سرطان پروسه 15 تا 20 سال است و اشکالات تغذیه‌ای و رفتاری در ژن‌ها ثبت می‌شود. 
تسنیم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
برچسب ها: سرطان ، بارداری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
1
افزایش جمعیت با تبلیع این روش کار درستی نیست....
اسماعیل
|
United States
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
2
0
بارداری برای خانمها هزاران فایده دارد و پیشگیری از سرطان یکی از آنهاست. مهمترین فایده بارداری این است که زنها را جوان و زیبا نگه میدارد. به همین خاطر است که اکثر زنان آمریکایی 5-6 فرزند دارند. حتی ستاره های هالیوود هم پشت سر هم باردار شده و بچه می آورند. در آمریکا هر چه زنان بیشتر بچه داشته باشند باعث مباهات است و مردان آنها را سکسی تر میبینند. زنان آمریکایی از جمله ستاره های هالیوود عاشق این هستند که 5-6 بچه خود را دنبال خود در خیابانها، کافی شاپها، و رستورانها بکشانند و افتخار کنند. یک نمونه اش آنجلینا جولی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv