نجات 6 نفر از میان شعله های آتش در خیابان ری +عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۹۱۶۹
تاریخ انتشار: 2017 July 12    -    ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آتش‌نشانان ۶ نفر از ساکنان ساختمان مسکونی را که در خیابان ری در میان شعله‌های آتش و دود گرفتار شده بودند، نجات دادند.

به نقل از آتش‌نشاني، ساعت 15:10 روز گذشته آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ری، نرسیده به میدان قیام به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 4 و 99 به محل حادثه اعزام شدند.

محمد یزدانی، رئیس ایستگاه چهار آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه دارای هفت واحد مسکونی مشاهده شد که در طبقه چهارم یک واحد مسکونی 58 مترمربعی آتش گرفته و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحدهای مسکونی دیگر بود.
 
نجات 6 نفر از میان شعله های آتش در خیابان رینجات 6 نفر از میان شعله های آتش در خیابان ری +عکس

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز را قطع کردند و با به‌کارگیری تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبرسانی مشغول مقابله با شعله‌های آتش شدند.

رئیس ایستگاه چهار آتش‌نشانی گفت: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی خود را به طبقات و واحدهای مسکونی دیگر رساندند و پس از جستجو 6 نفر از ساکنان شامل دو خانم بیست و پنج و سی چهار ساله، دو مرد سی و سه و سی و پنج ساله، یک دختر بچه هفت ساله و یک پسر بچه 6 ساله را ابتدا به پشت‌بام انتقال داده و پس از ایمن شدن محل حادثه به خارج از ساختمان منتقل کردند.
 
نجات 6 نفر از میان شعله های آتش در خیابان ری +عکس نجات 6 نفر از میان شعله های آتش در خیابان ری

خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش‌نشانی در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از خاموش کردن آتش، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان علت‌یابی سازمان آتش‌نشانی دادند.
 
خبرآنلاین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv