مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی در تالار وحدت +تصاویر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۰۴۶۰
تاریخ انتشار: 2017 April 16    -    ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

سیامک انصاری، برزو ارجمند، جواد هاشمی، پرستو صالحی، علی فروتن، خسرو احمدی، سروش صحت، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، سیاوش خیرابی و تعداد دیگری از هنرمندان در این مراسم حضور دارند.

* ساعت ۱۱:۲۰ درهای تالار وحدت باز شد و مردم وارد سالن شدند.
* سیدجواد هاشمی پشت تریبون قرار گرفت و از مردم خواست نظم را رعایت کنند و عنوان کرد زمان به اندازه کافی هست تا پیکر عارف لرستانی برسد. وی بعد از توصیه های کوتاهی شروع به خواندن آیاتی از کلام الله مجید کرد.

* رضا یزدانی خواننده نیز در این مراسم برابر تریبون قرار گرفت و قبل از اینکه قطعه ای را اجرا کند بیان کرد که خواندن در این مراسم برایش بسیار سخت است.

* میلاد باقری نیز در این مراسم قطعه ای را با بغض اجرا کرد. این برنامه در حالی برگزار می شود که هنوز پیکر عارف لرستانی به تالار وحدت نرسیده است.

*جواد هاشمی اعلام کرد که پیکر عارف لرستانی در راه است و بعد از وی برادر هادی کاظمی بازیگر قطعه ای را اجرا کرد.

* جواد رضویان هم در سخنانی گفت: عارف بچه تلویزیون بود و شاید باید از مسیر تلویزیون تشییع می شد. او سال ها کار نکرد ولی گردنش را نزد کسی کج نکرد. عارف، عارف بود.

وی افزود: علی معلم تازه رفته بود که افشین یداللهی رفت. چهلم این دو نشده عارف رفت. خدایا به ما صبر بده. این بازیگر سخنانش را با بغض بیان کرد و به همسر عارف لرستانی و خانواده اش تسلیت گفت. جواد هاشمی بعد از سخنان رضویان اعلام کرد که پیکر لرستانی به کرمانشاه می‌رود.

* تریبون دقایقی نیز در اختیار همسر عارف لرستانی قرار گرفت و او با گریه از مردم تشکر کرد که برای مراسم تشییع عارف لرستانی آمده اند.

مهدی کرم پور کارگردان سینما نیز بیان کرد: آنچه که ناراحت کننده است این است که دل ما برایش تنگ می شود و دوم اینکه او خیلی بیشتر از آنچه بود که در فیلم و سریال ها از او دیدیم.

وی ادامه داد: لرستانی بسیار اهل مطالعه بود و من بسیار تجربه ها با او داشتم.

این کارگردان سینما از مردم خواست به خاطر تمام لحظه هایی که عارف لرستانی آنها را شاد کرده است برایش دست بزنند و جمعیت دقایقی به افتخار او کف زدند.

*در ساعت ۱۲:۳۰ پیکر لرستانی رسید و روی جایگاه قرار گرفت.

در این بخش از مراسم محمدرضا هدایتی بیان کرد:ه من و عارف جزو کسانی بودیم که به شهرستانی بودن خود افتخار می کردیم و اکنون حس می کنم یکی از حامیان خوب خود را از دست دادم. ما هیچ پارتی ای نداشتیم و عارف در عین حال به کرد بودن خود و من به زابلی بودنم افتخار می کردیم. سپس او هم از مخاطبان خواست لرستانی را تشویق کنند.

سپند امیرسلیمانی نیز درباره لرستانی سخنان کوتاهی بیان و عنوان کرد: اینجا آخر دنیاست برای ما جایی که نمی توان دروغ گفت و مبالغه کرد. دوستی ویژگی عارف بود و هرکسی چند بار او را می دید می گفت که عارف دوست اوست.

مهران مدیری و مدیران تلویزیون از جمله کسانی هستند که هنوز در مراسم حضور نیافته اند و حضورشان انتظار می رود.

 
جام جم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv