قتل و سلاخی وحشتناک طلافروش تهرانی+عكس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۳۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 05    -    ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
ساعت 6 صبح  27 دیماه امسال ، از طریق  پلیس 110 کشف جسدی در داخل سطل زباله شهرداری ، به کلانتری 121 سلیمانیه اعلام شد ؛ با حضور مأموران   در خیابان مقداد – فلکه اول و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جسد متعلق به مردی 60 ساله است که هر دو پای وی از ناحیه ران پا قطع شده است.
 
قتل و سلاخی وحشتناک طلافروش تهرانی 
 
برابر اظهارات عوامل شهرداری مشخص شد یکی از کارگران خدماتی شهرداری در حین تخلیه ی زباله متوجه جسد داخلِ سطل آشغال شده که به علت وحشت ، سطل زباله را وسط خیابان رها و نهایتا موضوع از طریق 110 به پلیس Police اطلاع داده شده است .
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس اگاهی تهران  قرار گرفت .
 
کارآگاهان جنایی پس از حضور در محل و انجام بررسی های اولیه اطلاع پیدا کردند که پرونده فقدانی متعلق به صاحب یک طلافروشی ( دقیقا واقع در محل کشف جسد ) نیز در 25 دیماه امسال تشکیل و پرونده به صورت جداگانه در اداره 11 پلیس آگاهی تهران در حال رسیدگی است ؛ بلافاصله مشخصات گمشده به نام صادق 60 ساله با مشخصات جسد کشف شده مورد بررسی قرار گرفته و کارآگاهان موفق به شناسایی دقیق هویت جسد شدند .
 
با شناسایی هویت جسد ، کارآگاهان به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند ؛ خانواده مقتول در اظهارات خود عنوان داشتند : " مقتول هر روز صبح ساعت 09:30 به مغازه اش می رفت و ساعت یک ظهر برای صرف ناهار به خانه می آمد ؛ روز 25 دیماه  طبق روال هر روز منتظر آمدن وی بودیم اما از او خبری نشد ؛ پاسخگوی تماس های مکرر ما نیز نشد ! حدودا ساعت 5 عصر به مغازه طلافروشی رفتیم که متوجه باز بودن در مغازه ، به هم ریختگی داخل مغازه و سرقت Stealing  همه طلاجات داخل گاوصندوق و ویترین مغازه شدیم " .
 
کارآگاهان جنایی با انجام تحقیقات میدانی از محل کشف جسد، موفق به شناسایی یکی از کارگران خدمات شهرداری شدند که بنا بر اظهاراتش به همکاران خود ، در ساعات پایانی شبِ 26 دیماه به یکی از کسبه محل جهت بسته ی خون آلود به داخل سطل زباله کمک کرده بود .
با شناسایی این کارگر خدماتی ، بلافاصله تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت ، کارگر خدماتی مذکور در اظهاراتش عنوان داشت : "در حال نظافت خیابان بودم که صاحب بنگاه املاکی ... از من جهت انتقال یک بسته پیچیده شده با چادر خودرو به داخل سطل زباله درخواست کمک کرد ؛ پس از انتقال بسته به داخل سطل زباله ، متوجه ی خونی بودنش شدم . زمانیکه علت از صاحب بنگاهی جویا شدم ، وی عنوان داشت که مسأله مهمی نیست . بدون آنکه به موضوع اهمیتی بدهم ، به سراغ کارِ نظافت خیابان رفته و صاحب بنگاه املاک نیز پس از دادن مقداری انعام به بنده ، محل را ترک کرد " .
 
با توجه به اظهارات کارگر خدماتی ، کارآگاهان جنایی اقدام به شناسایی بنگاه املاک کرده وبا  دستور قضایی از بازپرس پرونده که شخصا در محل جنایت Crime حضور داشت ، وارد بنگاه املاک  شده و با آثار جنایت روبرو شدند . در بررسی محل جنایت ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مغازه ی بنگاه املاک مجهز به دوربین مداربسته است که بلافاصله تصاویر دوربین مداربسته ی مغازه مورد بررسی قرار گرفت .
 
در بررسی تصویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که قتل توسط صاحب بنگاه املاک به نام "هادی . چ"  40 ساله صورت گرفته و این شخص پس از ورود مقتول به داخل بنگاه ، به او حمله ور شده و اقدام به بستن وی  روی یک صندلی نموده و او را مورد آزار و اذیت بدنی قرار می دهد .
 
در ادامه تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده  پس از سرقت طلاجات داخل مغازه طلافروشی مقتول ، مقادیری از طلاجات مسروقه را جهت فروش به یک طلافروشی در منطقه افسریه برده و با استفاده از فاکتورهای فروش متعلق به مغازه طلافروشی مقتول ، اقدام به فروش آنها به مبلغ 35 میلیون تومان کرده و در ادامه یک  خودروی پژو پرشیا سفید رنگ  خریداری کرده است .
 
دستگیری "هادی . چ" در شرایطی در دستور کار کارآگاهان جنایی  قرار داشت که "هادی . چ" بلافاصله پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش واقع در خیابان نیروی هوایی متواری شده بود ؛ در چنین شرایطی ، کارآگاهان اداره دهم آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد خودرو پژو پرشیا خریداری شده توسط "هادی . چ" در محدوده خیابان نامجو شده ، این محل را تحت مراقبت نامحسوس خود قرار داده و سرانجام در ساعت 10شب 16 بهمن ماه موفق به دستگیری وی شدند ؛ در همان لحظه دستگیری متهم و در بازرسی از صندوق عقب خودرو پژو پرشیا ، کارآگاهان موفق به کشف مقادیر دیگری از طلاجات سرقت شده از مغازه طلافروشی مقتول شدند .

"هادی . چ" که چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد ؛ وی در اظهارات اولیه عنوان داشت : " از حدود سه ماه پیش و به واسطه بدهی 300 میلیون تومانی ، نقشه سرقت از طلافروشی مقتول را در ذهن خود آماده کرده بودم . طی این مدت ، در چندین نوبت به طلافروشی مقتول رفته و حتی در این مدت او را تحت نظر قرار داشتم و ساعت های حضورش را در مغازه بدست آورده بودم .
 
سرانجام در روز شنبه تصمیم به سرقت طلافروشی گرفتم ؛ ساعت یک ظهر، مقتول طبق روال هر روز اقدام به بستن مغازه اش کرد ؛ مقتول سوار ماشین شخصی خود شد و من نیز با خودرو پژو پرشیا شخصی ام او را تعقیب کردم ؛ در خیابان مسیل جاجرود بود که ماشین خود را به عقب ماشین مقتول کوبیدم ؛ پس از ایجاد تصادف Crash ساختگی ، به بهانه پرداخت خسارت از مقتول دعوت کردم تا دو نفری به مغازه من برویم ؛ ماشین خودم را در همان خیابان مسیل جاجرود پارک نموده و با خودروی مقتول به سمت بنگاه املاک حرکت کردیم .
 
در نزدیکی بنگاه ، ماشین مقتول را پارک کرده و داخل بنگاه شدیم ؛ به محض ورود به داخل بنگاه ، با کنترل ( ریموت ) اقدام به پائین آوردن کرکره کرده و پس از بسته شدن کرکره ی مغازه ، به سمت مقتول حمله ور شدم . مقتول شوکه شده بود و قادر به انجام هیچ کاری نبود ؛ با استفاده از قدرت جسمانی خود ، مقتول را روی صندلی فلزی داخل مغازه بسته و برای گرفتن رمز گاوصندوق او را تحت فشار قرار دادم ؛ مقتول اظهار نمود که گاوصندوق داخل طلافروشی از نوع رمز دار نیست .
 
پس از بستن دهان و بینی مقتول ( مجاری تنفسی ) به مغازه مقتول رفته و اقدام به سرقت تمامی طلاجات داخل طلافروشی کردم ؛ فردای سرقت به سراغ مقتول رفته و دیدم که او مرده است . قصد داشتم تا ابتدا جسد را داخل صندوق عقب خودرو مقتول قرار دهم اما صندوق عقب خودرو کوچک بود ؛ به همین علت جسد را از ناحیه هر دو پا مثله کرده اما در ادامه تصمیمم جهت انتقال جسد با خودرو تغییر پیدا کرد ؛ قسمت های بریده شده ی جسد را داخل بسته ای قرار داده و با استفاده از تاریکی شب ، آنها را به سطل زباله شهرداری منتقل کردم ؛ ماشین مقتول را برداشته و از محل دور شدم ؛ برای تهیه ماشین جدید ، قسمتی از طلاجات را در منطقه افسریه فروختم اما با این وجود و پس از گذشت چند روز دستگیر شدم " .
 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران گفت:  دو  خودرو متعلق به متهم و مقتول در محدوده خیابان مسیل جاجرود کشف شد."

منبع: رکنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
6
خیلی جالبه که اگر جسد به طور تصادفی دو روز بعد توسط رفتگر پیدا نشده بود کسی به فکرش نمیرسید که فیلم دوربین های مدار بسته را بازبینی کند!!؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv