پیش بینی ترکیب ایران مقابل سوریه
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۴۳۸۸
تاریخ انتشار: 2016 November 08    -    ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 محرومیت احسان حاج صفی و سردار آزمون و مصدومیت علیرضا بیرانوند موجب خواهد شد تا تیم ملی در بازی ۲۵ آبان مقابل سوریه با ترکیبی متفاوت نسبت به چهار بازی قبلی‌اش به میدان برود.

کی‌روش که قبلا گفته بود برای انتخاب ۱۱ نفر اصلی دچار سردرد می شود این بار بعید است که سردرگمی زیادی داشته باشد.

۱۰ هفته از لیگ گذشته و ایران هم چهار بازی انجام داده و همین موضوع کار کی‌روش را راحت تر کرده است. از طرفی غیبت چند بازیکن هم از فشردگی نفرات کم کرده است. با این حساب به نظر می رسد سرمربی پرتغالی تنها در دو، سه پست با ابهام روبرو باشد.

یکی از پستهای مبهم تیم ملی برای بازی با سوریه دروازه بان است. علیرضا بیرانوند مصدوم است و کی‌روش علیرضا حقیقی را خط زده است. در این شرایط شانس محمدرضا اخباری برای بازی بیشتر از سوشا مکانی و رشید مظاهری خواهد بود. در دفاع راست و چپ تردیدی وجود ندارد؛ رامین رضاییان و میلاد محمدی بازی می کنند. در قلب دفاع با بازگشت پژمان منتظری دوباره باید کی‌روش از بین پژمان، سیدجلال حسینی و مرتضی پورعلی گنجی یکی را بیرون بنشاند. شاید کی‌روش روی منتظری ریسک نکند و همچنان از زوج پورعلی گنجی- حسینی استفاده کند.

در خط میانی برای انتخاب دو هافبک وسط کمی شرایط متفاوت است. حاج صفی محروم شده و تیموریان هم کنار گذاشته شده است. اینجاست که باید دید کی‌روش چه کسی را برای زوج سعید عزت‌اللهی انتخاب می کند احتمالا امید ابراهیمی.

سه هافبک هجومی ایران در بازی با کره جنوبی وحید امیری، علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه بودند. اینجا هم کی‌روش خیلی دردسر ندارد جهانبخش و اشکان که ثابت اند اگر امیری آماده باشد او بازی می‌کند در غیر این صورت مهدی طارمی.

در خط حمله هم محرومیت سردار کاملا زمینه سردرد را از بین برده و رضا قوچان‌نژاد که در این هفته‌ها خوش می‌درخشد گزینه اصلی است.

منبع:سایت 90
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv