صحنه دلخراش غرق‌شدن ‌دختر دانشجو در سیلاب خرم‌آباد
کد خبر: ۵۴۳۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2016 November 08    -    ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

صحنه دلخراش غرق‌شدن ‌دختر دانشجو در سیلاب خرم‌آباد

در جریان بارش باران در خرم‌آباد یک دختر دانشجو در داخل کانال مجاور ایستگاه ایاب و ذهاب غرق شد؛ این دانشجو، دانشجوی دانشگاه لرستان بود.
صحنه دلخراش غرق‌شدن ‌دختر دانشجو در سیلاب خرم‌آباددر جریان بارش باران در خرم‌آباد یک دختر دانشجو در داخل کانال مجاور ایستگاه ایاب و ذهاب غرق شد؛ این دانشجو، دانشجوی دانشگاه لرستان بود.گفتنی است نکته قابل تامل این ویدئو، واکنش راننده خودرو پژو است که هیچ تمایلی نسبت به کمک به این دختر ندارد و اما نکته قابل تامل‌تر اینکه فرد موبایل‌ بدست نیز علیرغم مشاهده این صحنه دلخراش لحظه‌ای از فیلم‌برداری غافل نمی‌شود و هیچ‌گونه عکس العملی برای نجات این دختر از خود نشان نمی‌دهد.
 
دانلود
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
said
|
Germany
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
3
14
بنا به گفته ی شما، اگر این دونفر در زمان حادثه، در محل حاضر بودند و کاری نکرده اند، هردوی آنها مجرم هستند و آنکس که به صحنه نزدیک تر بوده جرم بیشتری نصیب او میشود،

کمترین زمان و مدت حبس میتواند از 3 سال به بالا برای هریک از این افراد داشته باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
14
6
اگر راننده پژو یا شخصی که فیلم می گرفت شنا بلد نبوده باشد باز هم همین طور قضاوت می کنید؟! در آن شرایط توقع دارید مثل فیلمهای هندی بدون تجهیزات داخل آب بپرند و خودشان هم غرق شوند؟! به جای راهنمایی غلط به مردم یاد بدهید در شرایط بحران چه کارهایی می توانند انجام بدهند تا گیج و شوکه نشوند... خود ما هم اگر کنار آن صحنه بودیم و شنا بلد نبودیم مجبور بودیم بایستیم و غرق شدن آن بنده خدا را تماشا کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
1
2
حادثه آنقدر سریع اتفاق افتاد که قدرت عکس العمل را از انسان می گیرد و در ضمن مکان بسیار خطرناک است و باید با تجهیزات کامل باشیم نه بیخودی بپریم توی آب چون خودمان هم ممکن است غرق شویم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
2
2
مرد حسابی ! یک آدم کامل در یک لحظه افتاده تو چاه آب و تمام !!!
اصلا دیگه اونجا پیدا نشده ! اصلا جایی برای شنا و کمک نیست ، بعد شما ببینید اون ادم ها از کجا باید بدونند زیر پای خودشون هم چاهی هست یا نه ؟
اولین شرط کمک اینه که جای خودت رو سفت کنی که خودت هم رو دست تیم امداد نمونی !
آخرین اخبار