شانس 90 درصدی کلینتون برای پیروزی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۴۳۶۲
تاریخ انتشار: 2016 November 08    -    ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
تنها ساعاتی پیش پایان کارزارهای انتخاباتی در امریکا، نتایج آخرین پنج نظر سنجی‌ انجام شده از پیشتازی هیلاری کلینتون در برابر دونالد ترامپ حکایت می کنند. این در حالی است که رویترز و موسسه ایپسوس می گویند، خانم کلینتون۹۰ درصد شانس پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در روز سه شنبه را دارد.

براساس نظر سنجی رویترز و موسسه ایپسوس خانم کلینتون، نامزد حزب دمکرات با ۴۵ درصد ازدونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه با ۴۲ درصد پیش افتاده است.

به گزارش سی ان ان، روز دوشنبه نیتجه پنج نظر سنجی اعلام شده از انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهند که نامزد حزب دمکرات بین سه تا پنج درصداز رقیب خود در انتخابات روز سه شنبه پیش است.

به گزارش رویترز، هیلاری کلینتون احتمالا ۳۰۳«الکترال کالج» در ایالت‌های مختلف کسب خواهد و در مقابل دونالد ترامپ قادر خواهد بود که ۲۳۵ «الکترال کالج» را به خود اختصاص دهد.

هر ایالت آمریکا دارای تعداد مشخصی«الکترال کالج» است ونامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز خواهد شد که بتواند ۲۷۰ «الکترال کالج» را در سراسر کشور به خود اختصاص دهد.

رویترز می گوید پیروزی دونالد ترامپ به میزان آرا او در ایالت‌های کلیدی مانند فلوریدا، میشیگان، پنسیلوانیا، کارولینای شمالی و اوهایو بستگی دارد.

این گزارش می افزاید چنانچه نامزد حزب جمهوریخواه در دو ایالت از سه ایالت فلوریدا، میشیگان و پنسیلوانیا شکست بخورد، عملا راه برای پیروزی هیلاری کلینتون باز خواهد شد.
منبع: جام نیوز
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv