افزایش 10 درصدی شهریه دانشجویان علمی کاربردی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۱۴۵۸
تاریخ انتشار: 2016 October 09    -    ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

حسین مرزآبادی مدیر مرکزعلمی کاربردی فرهنگ وهنر واحد 48 اظهار داشت:در مهر95 در مقطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام دانشجویان در رشته های مختلف هنری و مدیریتی اعم از مدیریت کسب و کار و حسابداری مالی ،فیلم سازی،کارگردانی،انیمیشن،نقاشی،کارگردانی و عکاسی انجام شد. 

افزایش 10 درصدی شهریه دانشجویان جدید الورود دانشگاه علمی کاربردی

وی افزود:امسال کیفیت برنامه های آموزشیف افزایش چشمگیری دارد.در نظر داریم در بحث کارورزی با پرداخت بودجه  های سنگین از طرف دانشگاه دانشجویان بتوانند دروس کاربردی را زیر نظر مدیران و مربیان متخصص مربوط آموزش ببینند.

مرزآبادی در مورد برنامه های دانشگاه برای گروه هنر گفت:با شرکت های فعال در زمینه فیلم سازی و انجمن تدوین قراردادی امضا شده است تا دانشجویان بتوانند در یک محیط واقعی دوره های کارورزی  خود را بگذرانند.

وی تصریح کرد:امسال در دانشگاه شاهد رشته های جدیدی چون نقاشی،مدیریت کسب و کار،انیمیشن، طراحی لباس و طراحی صحنه بودیم و برای ورودی های جدید 10 درصد افزایش شهریه داشتیم.

مدیر دانشگاه علمی کاربردی واحد 48 در پایان خاطر نشان کرد:حوزه فرهنگی دانشگاه برنامه های متفاوتی از جمله هدایت دانشجویان به صورت تور به موزه ها،برگزاری مراسم مناسبتی برای دهه محرم و برنامه های تاریخی در نظر گرفته است.

ميزان
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv