بازگشت دسته‌گل‌های آبشاری به دنیای مد
کد خبر: ۴۸۷۹۴
تاریخ انتشار: 2016 September 12    -    ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
bato-adv
bato-adv
دسته گل‌های آبشاری را یادتان می‌آید؟ به خصوص در سال 1980 رایج‌ترین دسته گل های عروسی بودند و چقدر هم طرفدار داشتند. مثلاً پرنسس دیانا از جمله افرادی بود که این مدل را به دیگر مدل‌ها ترجیح داد.
بازگشت دسته‌گل‌های آبشاری به دنیای مد
دسته‌ گل عروس به عنوان  یکی از پیشکش‌های آقاداماد به عروس‌خانوم در مرکز توجه قرار دارد. هر چند در دکوراسیون محل  برگزاری  مراسم عروسی  نیز معمولاً از گل‌‌های  فصل استفاده  می‌شود اما چون در این مراسم، این عروس‌خانوم است که توجه همه افراد حاضر در مراسم به او معطوف است، دسته گل او نیز بیش‌تر اهمیت می‌یابد.

هر چند بعضی از افراد از گل‌های مصنوعی برای دسته گل عروس استفاده می‌کنند اما  توصیه ما به شما این است که دسته‌گل عروسی‌تان را از گل‌های طبیعی تهیه کنید، زیرا مراسم عروسی روزهای پر استرسی  را برای عروس و داماد رقم می‌زند و عطر گل‌های طبیعی با ایجاد احساس خوب می‌تواند تا حدودی این استرس را کاهش دهد. از طرف دیگر نیز گل‌های طبیعی مظهر شادابی و سرزندگی هستند و استفاده از آن‌ها انرژی و حس تازگی را به افراد حاضر در مراسم و به‌ویژه عروس خانوم می‌دهد.

دسته گل‌های آبشاری را یادتان می‌آید؟ به خصوص در سال 1980 رایج‌ترین دسته گل‌های عروسی بودند و چقدر هم  طرفدار داشتند. مثلاً پرنسس دیانا از جمله افرادی بود که این مدل را به دیگر مدل‌ها  ترجیح داد. گل‌های متنوع با رنگ‌های متنوع در پسزمینه  لباس سفید عروس واقعاً دیدنی است. این مدل امروزه، بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرده است. اگر شما هم می‌خواهید این مدل‌ها را امتحان کنید، در اینجا کلکسیونی از زیباترین‌های آنها را برای‌تان آورده‌ایم  تا در صورت علاقه از آنها ایده  بگیرید.

این دسته گل ظریف به سبک دسته گل‌های انگلیسی است. آیا شما را یاد فیلم «غرور و تعصب» نمی‌اندازد؟

 

گل رز یکی از گل‌هایی است که بسیار در دسته گل‌های عروس مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای این که این دسته گل طبیعی‌تر جلو کند، گل‌هایی با سایزهای متفاوت در آن استفاده شده است.

 

رنگ گلبهی و آبی یکی از بهترین ترکیب رنگ‌هایی است که می‌توانید برای دستهگل‌تان به کار گیرید.

 

بنفش، رنگی لاکچری! با اضافه کردن گل‌های بنفش، دسته گل‌تان را به رمانتیک‌ترین حالت ممکن در آورید.

 

اگر فکر می‌کنید که با به دست گرفتن دست گل سفید رنگ، یکنواخت و کسل‌کننده خواهید شد، اشتباه کرده‌اید. این دسته گل برای خانم‌هایی که عاشق سبک کلاسیک هستند، جان می‌دهد.

بازگشت دسته گل‌های آبشاری به دنیای مد

 

تا به حال به دسته گل سیاه و سفید فکر کرده‌اید؟ این هم ایده جالبی است!

بازگشت دسته گل‌های آبشاری به دنیای مد

 

اگر می‌خواهید به دسته گل‌تان کمی هیجان دهید، با اضافه کردن گل‌های رنگی و متفاوت از یکدیگر، به هدف‌تان خواهید رسید.

بازگشت دسته گل‌های آبشاری به دنیای مد

 

اگر می‌خواهید سالها بعد هم، یعنی زمانی که به عکس‌های عروسی‌تان نگاه می‌کنید، به دست گل‌تان بنازید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.

بازگشت دسته گل‌های آبشاری به دنیای مد

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv