علت افت بازدید استوری در اینستاگرام چیست؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۴۲۸۳
تاریخ انتشار: 2024 May 23    -    ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

چکیده: اهمیت بخش استوری اینستاگرام به تعداد ویدیو آن وابسته است به عبارتی این تعداد بازدید استوری اینستاگرام می‌باشد که زمینه موفقیت شما را فراهم می‌کند اما گاهی اوقات پیش می‌آید که بنابر دلایل مختلفی تعداد ویو این بخش کاهش پیدا می‌کند اما علت افت استوری در اینستاگرام چیست ؟


اینستاگرام برنامه محبوب با ویژگی های منحصر به فرد می باشد از بخش‌ها و قسمت‌های مختلفی ساخته شده و قابلیت‌های زیادی دارد یکی از بخش‌های ارزشمند اینستاگرام بخش استوری یا داستان می‌باشد ، استوری جزو بخش های مهم برای افزایش فالوور و جذب مشتری محسوب میشود که با دقت و تولید محتوای مناسب کی توان به ویو بالا و موفقیت زیادی از این بخش رسید .


اهمیت بخش استوری اینستاگرام به تعداد ویدیو آن وابسته است به عبارتی این تعداد بازدید استوری اینستاگرام می‌باشد که زمینه موفقیت شما را فراهم می‌کند اما گاهی اوقات پیش می‌آید که بنابر دلایل مختلفی تعداد ویو این بخش کاهش پیدا می‌کند اما علت افت استوری در اینستاگرام چیست ؟


می‌توان به کمک روش‌ها و راه حل‌های مناسبی تعداد ویو و بازدید استوری اینستاگرام را افزایش داد که ما در ابتدا علل کاهش بازدید استوری را بررسی کرده و سپس روش‌های لازم برای افزایش ویو را دنبال خواهیم کرد .

علت افت بازدید استوری در اینستاگرام چیست؟

اهمیت استوری اینستاگرام چیست؟


استوری (story)یا همان داستان بخشی می باشد که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شد و افراد می‌توانند به کمک این بخش تصاویر و یا ویدیوهای کوتاه خود را قرار بدهند حتی اگر ویدیوهای طولانی مدت قرار بدهید این ویدیوها به تکه‌های کوچک‌تر تقسیم می‌شوند .

محتواهایی که در بخش استوری قرار می‌گیرد حدود ۲۴ ساعت شبانه روز یا همان یک روز در این بخش قرار می‌گیرد و سایر افراد می‌توانند آن را مشاهده کرده و آن را لایک و یا آن را ریپلای کنند حتی می‌توانند استوری تولیدی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند .


با توجه به اینکه تعداد بیشتری از افراد به دیدن بخش استوری علاقمند هستند می‌توان از طریق استوری میزان فروش خود را بالا برد پس اگر جز پیج‌هایی هستید که به فروش محصولات می پردازید حتما اهمیت استوری را در نظر بگیرید ، امروزه پیج‌های بزرگی که تعداد فالوور بالایی دارند کمپین‌های فروش را در بخش استوری قرار می‌دهند و از طریق تجربه‌های خود در زمینه فروش و ترغیب کاربران برای افزایش ریپلای و باقی ماندن برای استوری سبب افزایش تعداد ویو و فروش خود می‌شوند .

علل کاهش ویو و بازید استوری اینستاگرام 


طیف و تعداد بازید استوری اینستاگرام به عوامل مختلفی وابسته است که می توان از مهم ترین آنها به تعداد فالوور ها و مهارت تولید کننده محتوا اشاره کرد ، اما هر پیجی به طور متوسط و میانگین بازید هایی را دارد اما گاهی اوقات ممکن است بنا بر دلایل مختلفی تعداد ویو بسیار افت کند ، این دلایل شامل چه مواردی هستند .

نقض قوانین اینستاگرام 


یکی از دلایلی که می‌تواند سبب افت ویو استوری اینستاگرام شود نقص قوانین اینستاگرامی می‌باشد گاهی اوقات ممکن است که شما با اطلاع قبلی از قوانین اینستاگرام و یا ندانستن قوانین کلی فعالیت های ممنوع را انجام دهید ، در این زمان اینستاگرام اکانت را جریمه خواهد کرد، جریمه دریافتی از سوی اینستاگرام متفاوت است اما در بیشتر موارد یکسری محدودیت هایی در بخش هایی که در آن فعالیت ممنوع انجام داده آید ایجاد می‌شود که در بخش استوری می تواند عدم نمایش استوری به فالوور ها برای مدت زمان معین باشد .

کاهش فعالیت تولید کننده محتوا و نامنظم بودن اشتراک گذاری 


داشتن نظم و انضباط در تمامی موارد و فعالیت‌های اینستاگرام الزامی می‌باشد چه در زمینه استوری و چه در بخش های دیگر همانند پست ها شما نیاز به تولید محتوای منظم و پیوسته محتوا را دارید تا کاربر مطالب جدید و آموزنده زیادی را تحویل بگیرد ، اما اگر در تولید محتوا سستی بورزید و با اختلاف زمانی بیشتری محتوا به اشتراک بگذارید می تواند باعث کاهش تعداد ویو استوری شده و حتی در مواردی موجب ریزش فالوور ها نیز بشود .

تولید محتوای نا مرتبط 


کاربران و فالوورهایی که یک پیج مشخصی را دنبال می‌کنند در اغلب موارد به دلیل موضوعی که آن پیج در آن فعالیت می‌کند اکانت را دنبال می‌کنند حال شما فرض بکنید یک صفحه اینستاگرامی بر خلاف موضوع اصلی خود در سایر موضوعات حاشیه‌ای فعالیت داشته باشد و از موضوع اصلی منحرف شود در این صورت افراد به دلیل اینکه محتوای مد نظر خود را دریافت نمی کنند از ادامه همکاری و مشاهده محتوای استوری دست می کشند و همین مورد باعث افت بازید استوری اینستاگرام میشود .

بوجود آمدن قوانین جدید در بخش الگوریتم اینستاگرام 


الگوریتم مجموعه قوانین اینستاگرام می‌باشد که تمامی فعالیت‌ها بر مدار آن می‌چرخند و هر پیجی که بتواند بر اساس این قوانین پیش برود شانس بیشتری برای دیده شدن در تمامی زمین‌ها اعم از استوری پست و سایر موارد را دارند امروز شاهد این هستیم که الگوریتم اینستاگرام در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری تغییر می‌کند و قوانین جدیدتری را به خود اضافه می‌کند در نتیجه اگر این قوانین جدید اضافه شوند و افراد نسبت به آنها بی اطلاع باشند ممکن است به دلیل عدم رعایت آنها دچار افت ویو شوند و اینستاگرام استوری را به افراد بیشتری نشان ندهد .

استفاده نکردن از تصاویر و ویدیو های واضح 


کیفیت محتوا و اجسام و اشیایی که در داخل تصویر و ویدیوها وجود دارند ارزش زیادی برای هوش مصنوعی اینستاگرام دارد چرا که این هوش مصنوعی تمامی اطلاعات داخل تصویر را خوانده و نسبت به آن اطلاعاتی را کسب می‌کند هر چقدر که این هوش مصنوعی بتواند اطلاعات بیشتری از تصاویر را به دست بیاورد به همان اندازه شانس دیده شدن بیشتری را خواهید داشت پس سعی کنید از محتواهای با کیفیت و مناسب تر استفاده کنید .

استفاده نکردن از قابلیت های استوری 


با توجه به اینکه اپلیکیشن اینستاگرام حاوی قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی می‌باشد و همین موارد سبب تمایز اینستاگرام با سایر برنامه‌های مجازی شده است در نتیجه اینستاگرام به اینکه کاربران از این قابلیت‌ها کمک بگیرند و استفاده بکنند بسیار بها می‌دهد در بخش استوری اینستاگرام نیز قابلیت‌های زیادی برای تنظیم و ساخت تصاویر و ویدیوها وجود دارد اگر بتوانید از این قابلیت‌ها کمک بگیرید بازید استوری شما افزایش پیدا خواهد کرد ولی در صورت استفاده نکردن ممکن است شانس دیده شدن شما افت کند .

چند روش کوتاه برای عدم ریزش و افت ویو 

می‌توان گفت که برای افزایش ویو و بازدید استوری روش‌های گوناگونی وجود دارد که ما در بخش زیر به چند مثال ساده از آنها خواهیم پرداخت .

علت افت بازدید استوری در اینستاگرام چیست؟

اشتراک گذاری در زمان مناسب 


با توجه به اینکه بر اساس الگوریتم اینستاگرام تعداد بازدید در ساعت‌های اولیه اشتراک گذاری پست اهمیت بالایی دارد در نتیجه شما باید در زمان مناسب استوری خود را به اشتراک بگذارید تا بتوانید در همان ساعت‌های اولیه تعداد ویو بالایی را دریافت بکنید .

خرید بازید استوری اینستاگرام 


برای اینکه بتوانید تعداد ویو و بازدید استوری خود را افزایش بدهید می‌توانید از خرید ویو استوری اینستاگرام کمک بگیرید  ، زمانی که از طریق خرید ویو واقعی تعداد بازید خود را افزایش دهید می توانید ضمن افزایش آمار های بخش استوری توسط افراد بیشتر تری شناخته شوید که همین مورد سبب محبوبیت پیج میشود و می توانید برند و بیزنس خود را معروف و مورد دید قرار بدهید ، این روش به دلیل هزینه های کمتر و بازدهی بیشتر خود جزو روش های پر مخاطب محسوب می باشد که در صورت نیاز می توان از آن کمک گرفت .

نتیجه گیری

اهمیت بخش استوری برای اینستاگرام بسیار بالا می باشد ، در نتیجه بایستی به کمک روش های متنوع علاوه بر اینکه جلوی افت تعداد ویو را بگیرید باید در کنار آن تعداد ویو را نیز افزایش دهید تا بتوانید پیشرفت کرده و به اهداف خود برسید .

منبع : https://www.meta-follower.com/buy-instagram-story-views/

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv