دستگیری 3 مأمور اورژانس در سرعین+عكس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۵۹۶۳
تاریخ انتشار: 2016 August 12    -    ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 روز پنجشنبه (21 مرداد) برخورد شدید یک دستگاه خودرو پژو 405 در دو کیلومتری ورودی سرعین با گارد ریل کنار جاده منجر به مرگ پسر بچه پنج ساله شد.

الهیاری -خبرنگار چشمه لر- از این واقعه گزارش می دهد:

این حادثه در اولین ساعات کاری روز پنجشنبه (21 مرداد) و در محور اردبیل به سرعین و در حد فاصل دو کیلومتری سرعین که بر اثر بی احتیاطی و خواب آلودگی راننده پژو 405 و برخورد شدید به گاردریل کنار جاده منجر به مرگ یک کودک پنج ساله شد.

الهیاری می گوید: دادستان سرعین که از اولین دقایق حادثه بصورت اتفاقی در  صحنه حضور داشت به تاخیر و عدم حضور به موقع آمبولانس واکنش شدید نشان داده بطوريکه دستور بازداشت عوامل امدادی و نیز تشکیل پرونده قضایی در این راستا داد.

سماجت الهیاری خبرنگار چشمه لر تا حدی بود که بعد از ترک محل حادثه به سمت اورژانس سرعین حرکت کرده تا عوامل اورژانس را از خواب غفلت بیدار و عازم محل حادثه کند و بعد از انتقال با تاخیر مصدوم به درمانگاه متاسفانه بعلت کمبود امکانات و اتاق عمل کودک 5 ساله در جلوی چشمان اشکبار  والدین خویش جان باخت.

رسولی -دادستان سرعین- در مورد این حادثه می گوید: 3 نفر از عوامل اورژانس سرعین بعد از این حادثه دستگیر شدند.

 

 

سایت چشمه لر گزارش خبری را مبنی بر کمبود امکانات مرکز بهداشت سرعین منتشر کرد بطوریکه به مذاق بسیاری از مدیران شهرستانی خوش نیامد البته داستان تأخیر آمبولانس در سرعین سر دراز دارد.

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv