پایان عمر 18 ساله یاهو مسنجر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۵۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 August 05    -    ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 یاهو پیش از این اعلام کرده بود که یاهو مسنجر یکی از قدیمی‌ترین پیام‌رسان‌ها، از 5 آگوست 2016 فعال نخواهد بود. بنابراین کاربران، از امروز با این پیام‌رسان خداحافظی خواهند کرد.

شرکت یاهو این پیام‌رسان را 18 سال پیش یعنی در سال 1998 ارائه کرد که جزو اولین و قدیمی‌ترین پیام‌رسان‌ها بود؛  نرم‌افزاری که اولین بار با عنوان Yahoo Pager کارش را آغاز کرد و کاربران که تا آن زمان آشنایی زیادی با ایموجی‌ها نداشتند توانستند از آنها استفاده کنند.

دو گروه بیشترین کاربران این پیام‌رسان را تشکیل می‌دادند؛ یکی ساکنان منطقه آسیا-پاسفیک و دیگری فعالان اقتصادی نفتی که از آن برای ارسال پیشنهاد قیمت و مناقصه و ... بهره می‌بردند. اما ظاهراً این دو گروه برای ادامۀ حیات این پیام‌رسان کافی نبودند و از امروز تمام کاربران دیگر یاهو مسنجر را نخواهند دید.

یاهو مسنجر برای عده‌ای در دوره‌ای خاص محبوب‌ترین پیام‌رسان بود اما با ورود رقبای زیادی که دسترسی به آنها بسیار راحت‌تر از این پیام‌رسان بود، شاید جای خالی آن زیاد احساس نشود. پیام‌رسان‌هایی مانند WhatsApp و تلگرام که با نصب روی گوشی‌ها بسیار راحت‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

انگجت

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
1
2
مدیریت یاهو خیلی ضعیفه برا کسی که وقایعش رو دنبال میکنه بعضی وقتها این برداشت پیش میاد که اینا عمدا دارند به خودشون ضربه می زنند
نباید چنین مجموعه بزرگی رو به یک خانم بدهند مدیریت کنه HP رو هم یک خانم به روز سیاه نشوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv