با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید+عكس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۲۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 July 08    -    ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 اگر بخواهیم موضوع حفظ امنیت در جامعه را به صورت یک شغل تفسیر کنیم، باید با جدیت اذعان داشت که علاوه‌بر شایستگی و قابلیت‌های فردی بسیار بالا، وجود وسایل و تجهیزات کامل و به روز از اوجب واجبات است. یکی از این تجهیزات مهم نوع خودرو و پتانسیل آن برای مقابله با هر نوع مشکل امنیتی ایجاد شده، مخصوصا تعقیب و گریز در سطح شهر است. همیشه در نقطه مقابل پلیس و گروه‌های امنیتی، دسته خرابکاران و یا به اصطلاح گنگسترها قرار دارند که باعث ایجاد اختلال در امنیت جامعه می‌شوند.

 

 

بنابراین تبهکاران هم برای اینکه کارهای کثیف خود را با موفقیت انجام دهند باید از تجهیزات کامل و مدرنی همچون خودروهای مناسب استفاده کنند. از طرفی این گروه‌ها بعضا برای به‌رخ کشیدن توانمندی و دارایی‌ها و همینطور ابهت خود، نیاز دارند با برخی خودروهای لوکس و گرانقیمت تردد کنند. در این مقاله که بیشتر با هدف طنز و سرگرمی تهیه شده می‌خواهیم ۵ خودرویی که برای دسته خرابکاران و اراذل و اوباش ایده‌آل هستند را به شما معرفی کنیم.

 



  سر دسته‌ها و مهره های اصلی گروه‌های تبهکاری هنگام لو رفتن مقر اصلی فرصت زیادی در اختیار ندارند و باید سریعا با یک وسیله مناسب فرار کنند. هدف بعدی موضوع خیانت به اعضای گروه است. وقتی اختلافی رخ می‌دهد و یا قرار است مبالغ هنگفتی تقسیم شود، احتمال خیانت کردن افزایش می‌یابد. پس اینجاهم فرار کردن آنهم با سرعت بالا هدف اصلی محسوب می‌شود. اما هدفی بهتر هم می‌تواند در کار باشد! رفتن به جاده‌های پرپیچ و خم آنهم در تعطیلات آخر هفته و لذت بردن از مناظر اطراف که می‌تواند گاهی با ویراژ دادن هم همراه باشد.

جام نيوز
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضــــــــا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
2
در ايران هم لابد پرايد؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv