قاتل سپهر كوچولو جنون دارد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۰۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 19    -    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
متهم كه مرد شيشه‌اي 35 ساله‌اي به نام اشكان است، ساعت 14 و 30 دقيقه روز سه‌شنبه دهم شهريور ماه سال قبل پسر بچه 10 ساله‌اي را  به نام سپهر جلوي در خانه‌شان در حوالي بازارچه شاپور خيابان وحدت اسلامي به قتل رساند.
 
با اعلام اين خبر از سوي مأموران كلانتري 113 بازار، قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه حاضر شدند. تيم جنايي در نخستين گام با جسد سربريده سپهر روبه‌رو شد. بررسي‌ها نشان داد، مقتول لحظاتي قبل هنگام برگشتن از نانوايي در حالي كه چند عدد نان در دست داشته، جلوي در خانه‌شان از سوي مرد ناشناسي به قتل رسيده است.
 
تحقيقات ميداني نشان داد، دختر بچه‌اي قاتل سپهر را كه مرد جواني با لباس آبي بوده ديده كه پس از قتل از محل گريخته است.
 
پس از اين مأموران پليس تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي قاتل فراري آغاز كردند تا اينكه در نهايت با بررسي چندين دوربين مداربسته در نزديكي محل حادثه قاتل را كه اشكان نام دارد، شناسايي كردند. دوربين‌هاي مداربسته تصوير اشكان را در حالي كه چاقوي خوني در دست داشت و در حال فرار از محل بود، ضبط كرده بودند.
 
سه روز بعد از حادثه، مأموران پليس متهم را در يكي از پارك‌هاي مركز شهر دستگير كردند. متهم در نخستين بازجويي‌ها به قتل سپهر اعتراف كرد و مدعي شد صدايي به او دستور داده است تا سپهر را به قتل برساند. وي گفت: من معتاد به شيشه هستم. روز حادثه چهار عدد آمپول مرفين تزريق كردم. حالم بد شد و رگ‌هاي سرم داشت مي‌تركيد كه صداي مردي به گوشم رسيد.

صدا به من دستور داد چاقويي از آشپزخانه بردارم و بيرون بروم. او مدام به من مي‌گفت عجله كن كه دير مي‌شود و من هم چاقويي از آشپزخانه برداشتم و از خانه بيرون آمدم.
 
داخل كوچه سپهر كوچولو را ديدم. او را قبلاً در رؤياهايم ديده بودم كه همان صدا به من دستور داد او را بكشم.  متهم مدتي پس از حادثه براي مشخص شدن سلامت روحي و رواني‌اش در اختيار پزشكي قانوني قرار گرفت كه روز 18 فروردين ماه امسال پزشكي قانوني صحت سلامت روحي و رواني وي را هنگام حادثه تأييد كرد.
با اعتراض به رأي اوليه پزشكي قانوني پرونده متهم در كميسيون تخصصي پزشكي قانوني مورد بررسي قرار گرفت كه در نهايت كميسيون اعلام كرد اشكان هنگام قتل جنون داشته است.
منبع : روزنامه جوان
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
1
در اثر مصرف مواد توهم زا بوده جنون دیگه چیه؟ هر قاتل معتاد رو میشه اینجوری تبرئه کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv