گاهی به تهرانی بودنم شک می‌کنند
کد خبر: ۳۶۴۸
تاریخ انتشار: 2015 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
 بازیگر سریال «پایتخت 4» گفت: من علاقه زیادی به خطه شمال کشور به خصوص مازندران دارم و همواره به دنبال شناخت گویش و عادت های زندگی شان هستم و تا حدی اصول مازنی را در رفتار و گویشم رعایت می‌کنم که به تهرانی بودنم شک می کنند.

نسرین نصرتی درباره ایفای نقش در سریال «پایتخت 4» افزود: به دلیل 26 قسمتی شدن پایتخت نقش فهیمه در این سری غلظت بیشتری دارد و اتفاقات تاثیرگذارتری را رقم می زند، همچنین همسر فهیمه، بهبود فریبا به تانزانیا می رود و هیجان ها، فشارها و دغدغه های فهیمه افزایش پیدا می کند.

وی گفت: در سری چهارم پایتخت بهروز هم به ما اضافه شده است و سختی های خاص خود را دارد اما کارکردن کنار او برایم لذت بخش است و حضورش اتفاق مثبتی به حساب می آید.

این بازیگر افزود: فهیمه یک زن سنتی با دلی مهربان است که علاقه خاصی به پدر و برادرش دارد، همه و دوقلوها هم برایش بسیار عزیز هستند، خوشبختانه در این مجموعه شخصیت پردازی ها به شکل درستی انجام شده است و نقش فهیمه هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی گفت: اگر کارنامه کاری سال های اخیر من را بررسی کنید، خواهید دید که کمتر در تلویزیون فعالیت می کنم اما کارهای سیروس مقدم به حدی جذاب و با کیفیت است که نمی شود از آن ها گذشت و برای هر بازیگری آرزو می کنم که حداقل یک بار کارکردن با مقدم را تجربه کند.

نصرتی افزود: خدا را شکر در کوچه و خیابان، مردمی که ما را می بینند از کار ما تعریف می کنند و انرژی می دهند و همین مردم هستند که سبب می شوند گرمای طاقت فرسای شیرگاه برای ما مهم نباشد و شبانه روز برای رضایت آن ها تلاش کنیم، امیدوارم مردم از سریال خوششان بیاید و از دست ما راضی باشند.

سریال «پایتخت 4» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

خبرگزاری صداوسیما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار