کشف یک مورد مشکوک در کیفیت بنزین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۴۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 25    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص گزارش عملکرد وضعیت بنزین کشور گفت: کار نمونه گیری بنزین در 8 کلان شهر اصلی صورت گرفته و بخش عظیمی از آن ها در آزمایشگاه بندرعباس سازمان استاندارد در حال بررسی است و تا پایان اردیبهشت ماه نتایج نهایی آن اعلام می شود.

وی در ادامه افزود: نمونه برداری هایی که از پالایشگاه ها و جایگاه های تهران انجام شده و نتایج مطلوبی از نظر گوگرد و هیدروکربن ها حاصل شده و تنها در یک مورد بطور مختصر میزان بنزن بالاتر بوده که البته نگران کننده نیست و در بقیه موارد نیز کیفیت در سطح استاندارد قرار داشته است.

 پیروزبخت همچنین اظهار داشت: نتایج آزمایش ها به محض آماده شدن اعلام خواهد شد و در صورت وجود مشکل، مسئله مورد نظر را به وزارت نفت و کمیته مربوطه برای ریشه یابی ارائه می دهیم.

*** تاکنونی موردی از ژلاتین های وارداتی به سازمان استاندارد ارجاع نشده

نیره پیروز بخت در مورد ادعای واردات ژلاتین با منشا خوکی نیز اذعان داشت:اصالت سنجی ژلاتین در صورت ابهام گمرک انجام می شود که تاکنون موردی ابلاغ نشده است.

وی همچنین عنوان کرد:اصالت سنجی حلال بودن مواد غذایی به سازمان استانداردمربوط می شود و در حال حاضر زیر نظر نماینده ولی فقیه بحث حلال را پیش می بریم و در این حوزه پیش بینی هایی شده و باید در خصوص اصالت سنجی فعالیت هایی صورت پذیرد.


باشگاه خبرنگاران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
0
نگران نباشید : نتایج آزمایش ها به محض اصلاح شدن اعلام خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv