ورود تریلی به منزل مسکونی در تبریز+ عکس
کد خبر: ۳۳۷۷۶
تاریخ انتشار: 2016 April 15    -    ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

ورود تریلی به منزل مسکونی در تبریز+ عکس

حبیب حسینقلی زاده افزود: ورود یک دستگاه تریلی حامل بار به یک منزل مسکونی واقع در خیابان مارالان_ منطقه "ساری زمی"، در ساعت 15:40 روز پنج شنبه، دو پایگاه اورژانس 115 را عازم این محل حادثه کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر افزود:با اعلام این حادثه به اپراتوری فوریت‌های پزشکی اورژانس 115، تکنسین های اعزامی پایگاه 221 با همکاری عوامل آتش نشانی، مصدومین این حادثه را از منزل مسکونی خارج کرده و اقدامات درمانی را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: این حادثه منجر به مصدوم شدن شش تن شده که سه نفر از آن ها خانم و سه نفر بعدی آقا هستند که همه مصدومین با تکنسین های اعزامی، به بیمارستان امام رضا منتقل شدند.

حسینقلی زاده با اشاره بر وضعیت حال مصدومین اظهار نمود: وضعیت عمومی هر شش مصدوم حادثه مساعد و رضایت بخش است.

وی گفت: در حال حاضر گزارش کاملی از علت بروز چنین حادثه ای نا مشخص می باشد و همچنین پلیس راهنمایی رانندگی و آتشنشانی در محل حادثه حضور دارند.
رئیس پلیس راهور تبریز در خصوص نحوه وقوع این سانحه رانندگی گفت: تریلر الیکو از سمت تهران در بزرگراه شهید کسایی در حال حرکت بود که در فرعی ساری زمی به سمت مارالان با 2 خودروی پارک شده در حاشیه خیابان و یک خودروی در حال حرکت برخورد کرده بود.
سرهنگ میرزاخانی گفت: راننده تریلر به دلیل نقص فنی خودرو قادر به کنترل خودرو نبوده و نهایتا با دیوار منزل مسکونی در سمت چپ خیابان برخورد کرده.


نصر
آخرین اخبار