16 شهربان حادثه كارواش سعادت آباد در بازداشت نيستند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۳۳۵۹
تاریخ انتشار: 2016 April 10    -    ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
روابط عمومي شهربان شهرداري تهران، ابوالقاسم چيذري افزود: 16 نفر از نيروهاي شهربان شهرداري تهران امروز براي ارائه توضيحاتي از سوي دادسرا احضار شدند و همگي اين افراد عصر امروز(ساعت 16) از دادسرا خارج و به منازل خود رفته اند.

وي اظهار كرد: تا اثبات قضايي اتهام و بزه انتسابي از سوي بهره بردار كارواش سعادت آباد، بر اساس عرف قضايي، نيروها با قيد وثيقه آزاد هستند.

چيذري ادامه داد: تا اثبات و محرز شدن يك تخلف، هيچ حكم نهايي قضايي صادر نمي شود و مراحل متعددي براي اثبات و صدور حكم نهايي بايد طي شود.

وي افزود: در حال حاضر هم، اتهام و بزه انتسابي عوامل كارواش (سرقت) به نيروهاي ما كه يك فرار به جلو از سوي آنها محسوب مي شود، اثبات نشده و نيروها طبق عرف قضايي با قيد وثيقه، در حال گذران زندگي عادي خود هستند و هيچكدام از نيروها در بازداشت به سر نمي برد.

چيذري خاطرنشان كرد: طرح شكايت تعقيب كيفري و قضايي عليه عوامل كارواش دريا، به خاطر تسري انتساب خلاف واقع به نيروهاي شهربان در دست اقدام است.

ضرب و شتم كارگران يك كارواش (شست و شوي خودرو) در محله سعادت آباد(منطقه دو) توسط عوامل شهرداري تهران كه در بهمن ماه سال گذشته روي داد، بازتاب گسترده اي در شبكه هاي مجازي و رسانه ها داشت.
محمدباقر قاليباف شهردار تهران نيز درهمان ايام، ورود تهاجمي به كارواش سعادت آباد را اقدامي اشتباه دانست.
درهمين ارتباط سخنگوي قوه قضاييه نيز پيش از اين(بهمن ماه سال گذشته در نشستي خبري) اعلام كرد كه در موضوع حادثه كارواش سعادت آباد هفت نفر از كساني كه در كارواش هستند به عنوان شاكي شكايت كرده كه به همين منظور از شهرداري و ماموران آن درخواست شده كه توضيحاتي در اين زمينه ارائه دهند.
به گفته محسني اژه اي ، پرونده در حال رسيدگي است اما تاكنون كسي بازداشت نشده اما براي تحقيقات و بررسي موضوع، تعدادي احضار شده اند.
ايرنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv