برندهاي معروف غرب در راه ايران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۹۶۴
تاریخ انتشار: 2016 April 06    -    ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
مورگان استنلي يکي از بزرگ ترين موسسات مالي جهان و امريکا گفته است گشوده شدن بازار ايران يکي از بزرگ ترين تحولات براي اقتصاد جهان بعد از افتادن ديوار برلين است .

بر اساس برنامه امروز پيک بامدادي راديو، نيويورک تايمز با رناتو سمراري مدير شرکت ايتاليايي صاحب برند مشهور کالاهاي لوکس کاوارلي مصاحبه کرده است؛ شرکتي که توانست است نخستين شعبه خود را در زعفرانيه تهران افتتاح کند وي مي گويد: "ما از مدتي قبل، علاقه مند به حضور در ايران بوديم اما وقتي تحريم ها برداشته شد ما پروسه حضورمان در ايران را شدت بخشيديم.

بعد از افتتاح اين شرکت صاحب برند کالاهاي لوکس در تهران، خبرنگار شبکه ان پي ار امريکا گزارش داد که حاصل همه رفت و امدهاي مکرر هيئت هاي اقتصادي تنها، گشايش دفتر اين برند کالاي لوکس در تهران است.

به نوشته روزنامه نيويورک تايمز، مدير شرکت کالاهاي لوکس کاوارلي مي گويد:" ما مي دانيم که رقيبان ديگر عرضه کننده کالاهاي لوکس هم پشت سر ما در حال ورود به ايران هستند؛ البته اين را هم مي دانيم که ما در گرفتن ذهنيت مصرف کنندگان کالاهاي لوکس ايراني، سرعت عمل به خرج داده ايم."

روزنامه امريکايي از باز شدن فروشگاه هاي شرکت زنجيره اي لوازم ارايشي فرانسوي Sephora در سال جاري هم خبر داده و نوشته مشکل ايران کمبود پرسنل اموزش ديده در فروشگاه هاي اين کالاهاي لوکس و همچنين ساختمان هاي متناسب براي عرضه اين اقلام است که قرار است تا دو سه سال ديگر اين مشکل هم رفع شود

Claudia D`Arpizio از فعالان مطرح صنعت مد و کالاهاي لوکس مي گويد: "برندهاي Zegna يا Brioni " هم در صف عرضه کالاهاي لوکس و ارايشي خود در ايران هستند.
 Madeleine Moda شرکت ديگر مد و لباس است که اين شرکت هم بزودي تجارت خود را در ايران آغاز مي کند.

نيويورک تايمز ابراز اميدواري ميکند که به مدد اشنايي مردم با شرکتهاي لوکس و ارايشي تمايل انها براي خريد اين کالاها بيشتر خواهد شد .

در حاليکه شرکتهاي کالاهاي لوکس و مد براي گشايش دفتر در ايران بر يکديگر سبقت مي گيرند مصوبه اخير دولت براي شرکتهاي ديگري که در ايران شعبه و نمايندگي ندارند هم چراغ سبز را روشن کرده است .

بر اساس اين مصوبه که معاون رييس جمهور ان را ابلاغ کرده با افزايش تعرفه ورودي ، ممنوعيت ورود اين کالاهاي لوکس و غير ضروري برداشته شده است؛ موضوعي که جدا از بحث اقتصادي پيامدهاي فرهنگي ان قابل اغماض نخواهد بود.

همزمان با انتشار اين مقاله روزنامه امريکايي نيويورک تايمز درباره صف شرکت هاي مد و لوکس براي ورود به ايران، يک روزنامه انگليسي هم وجه ديگري از باز شدن مرزهاي اقتصادي را بررسي کرده است.
روزنامه ايندپيندنت نتايج يک تحقيق را منتشرکرده که نشان مي دهد با برداشتن تحريم ها بازار املاک لندن تحرک قابل ملاحظه اي را تجربه خواهد کرد بطوريکه ايرانيان تقريبا شش ميليارد پوند دراملاک لندن سرمايه گذاري خواهند کرد .

بر اساس اين تحقيق که موسسه روک استون انجام داده پيش بيني شده است:" ايرانيان درلندن، دوشادوش قطري ها، کويتي ها و سعودي ها بازار لندن را از خمودي درآورند.
آريا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv