فنگ شویی اتاق مطالعه؛ راز تمرکز دانش آموزان ژاپنی
کد خبر: ۳۲۴۷۱۰
تاریخ انتشار: 2024 September 30    -    ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

فنگ شویی اتاق مطالعه؛ راز تمرکز دانش آموزان ژاپنی

تحقیقات نشان داده است که ژاپنی ها در صدر باهوش‌ترین افراد جهان قرار دارند. گرچه باهوش بودن و موفقیت افراد به فاکتورهایی چون وراثت، ضریب هوشی بالا، نوع تغذیه، تلاش و پشتکار و... بستگی دارد اما باید بگوییم هوش بالای دانش آموزان ژاپنی به فنگ شویی نیز مرتبط است...

فنگ شویی اتاق مطالعه؛ راز تمرکز دانش آموزان ژاپنی (نمناک

فنگ شویی اتاق مطالعه؛ راز تمرکز دانش آموزان ژاپنی (نمناک«تابناک با تو» - چیدمان اتاق مطالعه، تأثیر مستقیمی بر روی تمرکز و بهره‌وری شما دارد. با رعایت چند نکته ساده، می‌توانید فضایی آرام و کارآمد برای مطالعه و کار ایجاد کنید.

نکات مهم فنگ شویی اتاق مطالعه دانش آموزان

تحقیقات نشان داده است که ژاپنی ها در صدر باهوش‌ترین افراد جهان قرار دارند. گرچه باهوش بودن و موفقیت افراد به فاکتورهایی چون وراثت، ضریب هوشی بالا، نوع تغذیه، تلاش و پشتکار و... بستگی دارد اما باید بگوییم هوش بالای دانش آموزان ژاپنی به فنگ شویی نیز مرتبط است زیرا بر اساس اعتقاد چشم بادامی‌ها نحوه قرار دادن و چیدمان دکوراسیون بر افزایش تمرکز، سلامتی، آرامش و موفقیت تاثیرگذار است.

فنگ شویی معتقد است که رعایت نکات ساده در اتاق دانش آموزان باعث تضمین موفقیت تحصیلی و تشویق، ترغیب آنها به درس خواندن و افزایش اعتماد به نفس می‌شود. اگر اتاق دانش آموزان با اصول فنکشویی طراحی و دیزاین شود، جریان انرژی‌های کیهانی بیشتر شده و این منجر به ایجاد نظم بیشتر و حتی شادمانی می‌گردد. در ادامه این بخش با نکات مهم فنگ شویی اتاق دانش آموزان آشنا شوید.

وسایل قدیمی و بی‌استفاده را دور بیندازید

اتاق مطالعه خود را پاکسازی کنید و هرگونه وسایل قدیمی و بی‌استفاده را از اتاق خود بیرون بیندازید،وسایل غیر قابل استفاده مانع از انرژی مثبت در اتاق می‌شود.

فنگ شویی اتاق مطالعه؛ راز تمرکز دانش آموزان ژاپنی (نمناک

اتاق مطالعه باید تمیز باشد

برای افزایش تمرکز اتاق مطالعه شما باید مرتب باشد پس اتاق را تمیز نگه دارید،گرد و غبار،آلودگی و شلوغی اتاق مطالعه حواس شما را پرت می‌کند.

میز دانش آموز را به دیوار نچسبانید

بر اساس اصول فنگشویی بهتر است که میز مطالعه طوری در اتاق قرار بگیرد که دانش آموز درب ورودی اتاق را مشاهده کرده و یک سمت میز به دیوار نچسبد. دیوار روبروی فرد همچون مانعی در برابر پیشرفت و یادگیری محسوب می‌شود.

تصاویر عجیب و غریب در اتاق دانش آموز نصب نکنید

تصاویر ترسناک و عجیب و غریب و غیرمعمول را از اتاق دانش آموزان حذف کنید و از آثار هنری و تزیینات مناسب که در جهت ترغیب و تشویق و پیشرفت اهداف آموزشی آنهاست،استفاده نمایید.

افتخارات و موفقیت‌ها را جلوی چشم بگذارید

بخش جنوبی اتاق دانش آموز را به قرار دادن جوایز،کارنامه‌ها با نمرات خوب،گواهینامه‌ها،مدال‌ها و جام‌های قهرمانی اختصاص دهید. دیدن این افتخارات و موفقیت‌ها عی شناخت درونی از توانایی‌های فردی به شخص می‌دهد.

فنگ شویی اتاق مطالعه؛ راز تمرکز دانش آموزان ژاپنی (نمناک

از گوی کریستال کمک بگیرید

بر اساس فنگ شویی تفاده از کریستال کوارتز می‌تواند به افزایش قدرت پردازش و یادگیری دانش‌آموزان کمک کند پس در بخش شمال اتاق دانش آموزان تعدادی گوی کریستال کوارتز قرار دهید تا بخش خرد دانش و مهارت فنگشویی را فعال نمایید.

از گیاه آپارتمانی استفاده نمایید

در اتاق مطالعه از یک گیاه سبز سرزنده در یک گلدان جذاب و زیبا استفاده نمایید زیرا به تصفیه هوای محیط و تزریق انرژی و روح طبیعت به اتاق مطالعه کمک می‌کند.

نور اتاق مطالعه باید کافی باشد

برای تامین نور اتاق مطالعه استفاده از نور طبیعی به خصوص نور خورشید ارجحیت دارد اما اگر امکان استفاده از نور طبیعی نیست از منبع نور مصنوعی استفاده کرده و آن را در بالا و سمت چپ میز مطالعه خود قرار دهید.

رنگ دیوار اتاق باید روشن باشد

برای اینکه انرژی مثبت‌تری را در اتاق مطالعه دریافت نمایید،دیوار باید روشن باشد. استفاده از رنگ سفید برای اتاق مطالعه سبب می‌شود که شما دچار کاهش انرژی نشوید.

منبع: نمناک

آخرین اخبار