چطور بدون ورزش های طاقت فرسا به وزن ایده آل برسیم؟
کد خبر: ۳۲۲۴۴۹
تاریخ انتشار: 2024 August 26    -    ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

چطور بدون ورزش های طاقت فرسا به وزن ایده آل برسیم؟

امروزه لاغری یکی از دغدغه های مهم محسوب می شود. هر شخصی برای لاغری از روش خاصی استفاده می کند. یکی از روش هایی که در ذهن مردم برای لاغری جاافتاده است ورزش کردن است. بسیاری از افراد معتقدند می توانند با ورزش کردن هر آن چه دلشان می خواهد میل کنند و لاغر بمانند! در حالی که این باور نادرست است.

در برخی موارد بسیاری از افراد به علت شرایط خاصی که دارند (به عنوان مثال مشکلات جسمی) نمی توانند ورزش نمایند. با این حال روش های مختلفی وجود دارد که به کمک آن ها و بدون ورزش کردن شما را به وزن ایده آلتان می رساند.

اصلاح سبک زندگی

اصلاح سبک زندگی گرچه روشی است که به استمرار نیاز دارد، اما می تواند منجر به لاغری شما شود و مهم تر از آن بر سلامت اعضای بدن شما تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

·    برای لاغری بدون ورزش کردن اولین قدم این است که سبک زندگی خود را اصلاح نمایید. به عنوان مثال یکی از روش های تاثیرگذار در لاغری نوشیدن آب است. بهتر است قبل از غذا مقداری آب خنک بنوشید، زیرا این کار باعث احساس سیری در شما خواهد شد.

·    وعده شام را حذف نکنید! وعده شام را به خاطر لاغری شدن حذف نکنید. بهتر است این وعده غذایی را زمانی میل نمایید که سه ساعت تا زمان خواب شما فاصله داشته باشد، زیرا آنزیم های هضم غذا در هنگام شب کم تر می شوند و در نتیجه باعث چاقی شما خواهند شد. با توجه به این نکته اگر شما وعده شام را قبل از ساعت 7 شب میل نمایید، هضم غذا سریع تر رخ می دهد و باعث چاقی شما نخواهد شد.

·    خواب کافی می تواند بر کاهش وزن شما تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال هنگامی که کمبود خواب دارید میزان اشتهای شما افزایش پیدا می کند و تمرکزتان کم می شود. زمانی که خواب کمی دارید هورمون گرلین بیشتر در بدن شما ترشح می شود، این هورمون سبب می شود شما احساس گشنگی نمایید و در مقابل هورمون لپتین که مخصوص کنترل اشتها می باشد کمتر ترشح می شود. به همین علت بهتر است سبک خواب خود را اصلاح نمایید و در طول شبانه روز 7 ساعت خواب مفید را داشته باشید تا بتوانید بدون ورزش های طاقت فرسا به تدریج به وزن ایده آل خود برسید.

چطور بدون ورزش های طاقت فرسا به وزن ایده آل برسیم؟

·    برای رسیدن به وزن مناسب می توانید از سبزیجات استفاده نمایید. سبزیجات فیبر بالا و کالری کمی دارند به همین علت مصرف سبزیجات سبب می شود اشتهای شما کاهش پیدا کرده و احساس گشنگی نداشته باشید.

·    شکر و قند مصنوعی را از برنامه غذایی خود حذف کنید. به این نکته توجه نمایید که آبمیوه های کارخانه ای، کیک و شیرینی ها همگی دارای شکر و قند مصنوعی هستند و می توانند به مرور منجر به اضافه وزن شوند، پس بهتر است به جای آن ها از قند طبیعی استفاده کنید. مثلا آبمیوه ای که در خانه آن را تهیه می کنید بسیار مفید تر از آب میوه های صنعتی می باشند.

·    ویتامین C مصرف کنید. میوه هایی چون پرتقال، لیمو، کیوی و بسیاری از میوه های دیگر دارای ویتامین C هستند. این ویتامین علاوه بر این که فشار خون شما را متعادل نگه می دارد، سبب هضم غذا می شود و در نتیجه باعث لاغری شما به خصوص در قسمت شکم و پهلو می گردد.

استفاده از قرص های لاغری

در کنار اصلاح سبک زندگی استفاده از قرص های لاغری می تواند به شما کمک کند که بدون نیاز به ورزش های سنگین لاغر شوید. یکی از قرص های لاغری، قرص لاغری تی سیکس اکستریم می باشد که ساخت کشور انگلستان است و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. مکانیسم قرص T6 به این صورت است که با مصرف آن در 20 دقیقه ابتدایی دمای بدن شما افزایش پیدا می کند و سبب می شود سوخت و ساز بدنتان افزایش پیدا کند. بعلاوه این قرص اشتهای شما را کم می کند و انرژی شما را افزایش می دهد که سبب تحرک بیشتر شما خواهد شد.

نکته بسیار مهم در ارتباط با قرص لاغری تی سیکس اکستریم، میزان مصرف آن می باشد. اگر روزی 1 عدد از این قرص مصرف می کنید تنها مجاز هستید تا دو ماه از آن مصرف نمایید و نیاز نیست مصرف آن را پس از دو ماه ادامه دهید. اگر روزی دو عدد از قرص T6 استفاده می کنید، مجاز هستید یک ماه از این قرص استفاده کنید.

چطور بدون ورزش های طاقت فرسا به وزن ایده آل برسیم؟

برای خرید این قرص لاغری معجزه آسا حتما دقت کنید که آن را از نمایندگی های مجاز در کشور تهیه کنید تا بتوانید از محصولی اصل و مطمئن استفاده نمایید. این قرص کاملا گیاهی می باشد، بنابراین عوارضی برای شما نخواهد داشت و می توانید با خیالی آسوده آن را مصرف نمایید. در زمان استفاده از این قرص همان طور که در ابتدای مطلب ذکر کردیم سبک غذای خود را اصلاح کرده و به شکلی متعادل و اصولی غذا میل نمایید. دقت کنید که به هیچ عنوان وعده های غذایی را حذف نکنید، زیرا سبب می شود وزن شما در محدود مشخصی توقف کرده و کاهش پیدا نکند.

نتیجه گیری

اگر به هر دلیلی نمی توانید برای کاهش وزن، ورزش های طاقت فرسا انجام دهید باید توجه کنید که اصلاح سبک زندگی روشی است که به استمرار نیاز دارد. بنابراین نباید خیلی زود ناامید شوید و در کنار اصلاح سبک زندگی خود می توانید از قرص های لاغری موجود در بازار مانند قرص لاغری T6 نیز استفاده نمایید، تا بتوانید به وزن ایده آلی که مدنظرتان می باشد برسید.

شرکت فراز طب، با ارائه قرص های تضمینی در زمینه لاغری، بسیاری از افراد را در دستایی به این هدف یاری می کند. جهت آگاهی بیشتر از محصولات مرتبط، می توانید با پشتیبانان فراز طب در تماس باشید.

آخرین اخبار