آنجلینا جولی خواننده اپرا شد
کد خبر: ۳۲۲۴۱۱
تاریخ انتشار: 2024 August 26    -    ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

آنجلینا جولی خواننده اپرا شد

پابلو لارائین در مصاحبه با نشریه «ونیتی فیر» می‌گوید انجلینا جولی برای خوانندگی در فیلم بیوگرافی «ماریا» (Maria) و بازی در نقش «ماریا کالاس» اسطوره اپرا شش ماه تمرین کرده است. این فیلم اولین بار در جشنواره ونیز اکران خواهد شد و از حالا یکی از مدعیان اسکار شمرده می‌شود.

«تابناک با تو» - پابلو لارائین در مصاحبه با نشریه «ونیتی فیر» می‌گوید انجلینا جولی برای خوانندگی در فیلم بیوگرافی «ماریا» (Maria) و بازی در نقش «ماریا کالاس» اسطوره اپرا شش ماه تمرین کرده است. این فیلم اولین بار در جشنواره ونیز اکران خواهد شد و از حالا یکی از مدعیان اسکار شمرده می‌شود.

آنجلینا جولی خواننده اپرا شد

لارائین می‌گوید: «او روی طرز ایستادنش کار کرد. روی تنفس تحقیق کرد. لهجه‌ای پیدا کرد که درخور زنی از این دنیا و سطح دیگری از شهرت بود. سپس کلاس‌های خوانندگی از راه رسیدند.»

«ونیتی فیر» می‌نویسد: «رویکرد جولی به این نقش همزمان غم‌انگیز، غیرقابل‌پیش‌بینی و باشکوه است، و نشان‌دهنده درک دقیق از بی‌قراری کالاس برای ارائه خود پیش از آنکه خیلی دیر شود.»

لارائین اضافه می‌کند: «این زن بزرگترین دیوای قرن بیستم است و چه کسی می‌تواند نقش او را بازی کند؟ نمی‌خواستم با کسی همکاری کنم که این ویژگی را ندارد. بازیگر زنی می‌خواستم که به شکل طبیعی و ارگانیک آن دیوا باشد، آن وزن و حضور را تحمل کند. انجلینا آماده بود.»

IMG_20240824_155811_697

به گزارش ۳۰نما، این خواننده یونانی-آمریکایی در سراسر عمر با نزدیک-بینی نیز در نبرد بود و در دهه ۱۹۵۰ کاهش وزن معروفی داشت. این فیلم آخرین روزهای زندگی خواننده در دهه ۱۹۷۰ پاریس را روایت می‌کند.

«ماریا» برای نمایش صحنه‌های زمان حال از تصاویر رنگی و برای صحنه‌های مرتبط با زمان گذشته از تصاویر سیاه و سفید استفاده می‌کند. «اد لاکمن» که در «ال کنده» (El Conde) با لارائین همکاری کرده فیلمبردار «ماریا» است.

دیگر بازیگران فیلم «آلبا رورواکر» (La Chimera)، «پیرفرانچسکو فاوینو» (The Hummingbird)، «کودی اسمیت-مک‌فی» (The Power of the Dog)، «هالوک بیلگینر» (Winter Sleep) و «والریا گولینو» (Portrait of a Lady on Fire) خواهند بود.

آخرین اخبار