بازیگر سریال «تاوان» نابینا شد!
کد خبر: ۳۲۲۲۳۳
تاریخ انتشار: 2024 August 23    -    ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

بازیگر سریال «تاوان» نابینا شد!

ملیکا شعبان بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به علاقه‌اش به نقش‌های پرچالش عنوان کرد که دوست دارد با کارگردانانی همچون اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و سعید روستایی همکاری داشته باشد.
ملیکا شعبان بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به علاقه‌اش به نقش‌های پرچالش عنوان کرد که دوست دارد با کارگردانانی همچون اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و سعید روستایی همکاری داشته باشد.
 
بازیگر سریال «تاوان» نابینا شد!
 
ملیکا شعبان بازیگر سینما و تلویزیون درباره فضای سینما و ورود به این حوزه گفت: متاسفانه بسیاری از افراد از طریق ارتباط با اقوام، رانت، رابطه و خریدن نقش وارد سینما می‌شوند که استعدادی در این حوزه ندارند و دوره آموزشی هم در حوزه بازیگری طی نکردند. افرادی همچون من، از کودکی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌ایم و علاقه‌مند هستیم در نقش‌های پرچالشی ایفای نقش کنیم. امیدوارم کارگردانان و هنرمندان پیشکسوت فرصت چنین نقش‌هایی را به هنرمندان جوان بدهند.
 
وی افزود: در حال حاضر ۲۲ ساله هستم و دوست دارم با کارگردانانی همچون اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و سعید روستایی و بزرگان سینما همکاری داشته باشم.
 
بازیگر فیلم «خاطره یک شب بارانی» بیان کرد: ما در کشور کارگردانان زن موفق زیادی داریم که من هم علاقه‌مند هستم با آنان همکاری کنم و به تجربیاتم اضافه شود، به امید آن روز که بتوانم به آرزوهایم برسم و با کسب جایزه برای کشورم افتخارآفرین باشم.
 
شعبان با بیان خاطراتی از ایفای نقش در سریال «تاوان» به کارگردانی شهرام شاه حسینی که نخستین تجربه او در بازیگری بود، گفت: در این سریال، از بین صدها بازیگر آقای شاه حسینی تست بازیگری مرا تایید کرد و چند روز بعد برای فیلمبرداری راهی لوکیشنی در شمال کشور شدیم. من در سریال «تاوان»، نقش «گُلی» را ایفا می‌کردم که او یک خرگوش به نام بانی داشت. در پشت صحنه ۲ سنجاب برای این سریال گرفتند که هر کدامشان به نحوی از بین رفتند و بعد از آن ۲ خرگوش گرفتند که در آخر یک خرگوش ماند. با همان یک خرگوش سکانس‌ها را ضبط کردند اما در پایان، این خرگوش به علت خوردن سبزی سمی در آن منطقه، خونریزی کرد و مرد که این اتفاق خیلی من ار ناراحت کرد و هنوز تصویر مرگش در ذهنم هست.
 
بازیگر سریال «تاوان» افزود: زمان فیلمبرداری آن سریال فصل زمستان بود و چکمه‌های پلاستیکی زرد من از سرمای زیاد خشک شده بود. من در این سریال نقش یک دختر نابینا را ایفا کردم اما در پشت صحنه و در زمان گریم، یک لحظه کُره چشم من گیر کرد و چشمانم پایین نمی‌آمد. خدا کمکم کرد و چشمانم را برگرداند.
 
شعبان بیان کرد: کسی که به بازیگری علاقه داشته باشد، همه این سختی‌ها را تحمل می‌کند و باید مشکلات را نادیده بگیرد چون ممکن است در کارش با شرایط بسیار نامناسب، سخت و غیرقابل پیش‌بینی مواجه شود. دوست دارم همکاری دومم را با شهرام شاه حسینی داشته باشم.
 
ملیکا شعبان بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۸۱ است، وی فعالیت خود را در این حوزه از سال ۱۳۸۹ با نقش‌آفرینی در سریال «تاوان» به کارگردانی شهرام شاه حسینی آغاز کرد. شعبان بازی در سریال‌هایی همچون «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی زاده، «دخترمن» به کارگردانی اسماعیل جعفری، «ساعت صفر» به کارگردانی سعید سلطانی، «روزهای بیقراری» به کارگردانی کاظم معصومی، «ستاره‌های سربی» به کارگردانی محمدرضا آهنج، «تلنگر» به کارگردانی محمد درمنش، «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی و «زهرا و نبات» به کارگردانی ابوالفضل احمدیان را در کارنامه خود دارد.
 

وی همچنین در فیلم‌های تلویزیونی همچون «حس تماس» به کارگردانی داریوش یاری، «یک روز خوب» به کارگردانی مصطفی خانلقی، «ملاقات» به کارگردانی حجت ذیجودی، «شکوفه» به کارگردانی رضا محمدی، «روزهای باقی مانده» به کارگردانی کیان بابائیان، «سایه‌های بلند باد» به کارگردانی احمد معظمی، «تنهایی» به کارگردانی محمود معظمی و «ماه در مرداب» به کارگردانی احمد معظمی ایفای نقش کرده است. شعبان در فیلم‌های «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «یتیم‌ خانه ایران»، «رسوایی ۱ و ۲»، «اشک و سکوت»، «فیتیله و ماه پیشونی» و «آقا یوسف» نیز بازی کرده است.

مهر

آخرین اخبار