هادی ساعی با این تصمیم دل یک ملت را شاد کرد!
کد خبر: ۳۲۱۲۹۲
تاریخ انتشار: 2024 August 11    -    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

هادی ساعی با این تصمیم دل یک ملت را شاد کرد!

این روزها به دلیل موفقیت تیم تکواندو ایران در المپیک، نام هادی ساعی بار دیگر در اخبار به گوش می‌رسد.
 این روزها به دلیل موفقیت تیم تکواندو ایران در المپیک، نام هادی ساعی بار دیگر در اخبار به گوش می‌رسد. هادی ساعی، تکواندوکار پیشین و رئیس فدراسیون تکواندو، با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز در بازی‌های المپیک، به عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در تاریخ این بازی‌ها شناخته می‌شود.
 
هادی ساعی با این تصمیم دل یک ملت را شاد کرد!
 
این چهره معروف در کنار حرفه ورزشی خود، مدتی نیز به بازیگری روی آورد. هادی ساعی بازیگری را با فیلم “آن آواز غمناک” به کارگردانی آرش سنجابی آغاز کرد و در پروژه‌های دیگری مانند فیلم “پی ۲۲” به کارگردانی حسین قاسمی جامی، سریال “آمین” ساخته مهدی صفوی، منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی و سریال “از یادها رفته” به کارگردانی بهرام بهرامیان نیز حضور داشت. با این حال، او در این حرفه چندان موفق نبود و در نهایت به دنیای تکواندو بازگشت. این بازگشت موجب شگفتی و افتخار ایران در المپیک ۲۰۲۴ شد.
 
در فضای مجازی، برخی کاربران به شوخی و طنز موفقیت تیم تکواندو را به انصراف هادی ساعی از شغل بازیگری نسبت می‌دهند. یکی از کاربران به نام مجید در توئیتر نوشت: «بزرگترین لطفی که هادی ساعی در حق خودش و ما انجام داد این بود که بیخیال هنرپیشگی شد و دوباره اومد سراغ تکواندو و کاری کرد که با چهار نماینده تو پاریس چهار تا مدال بگیریم. واقعا هر چی تو هنرپیشگی بد بود، تو ریاست فدراسیون درخشان و کاربلده.»
 
این نظرات نشان‌دهنده تأثیر مثبت بازگشت هادی ساعی به دنیای تکواندو و موفقیت‌های اخیر این تیم در عرصه بین‌المللی است. با توجه به عملکرد درخشان تیم تکواندو ایران، به نظر می‌رسد که ساعی و تیمش در آینده نیز می‌توانند به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

برترین ها

آخرین اخبار