زن و بچه‌ام را تحت‌تاثیر قرص به قتل رساندم
کد خبر: ۳۲۱۲۳۸
تاریخ انتشار: 2024 August 11    -    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸

زن و بچه‌ام را تحت‌تاثیر قرص به قتل رساندم

مرد خشن که همسر و فرزندش را با ضربات چاقو کشته است، مقابل قضات دادگاه کیفری استان تهران از خود دفاع کرد.

مرد خشن که همسر و فرزندش را با ضربات چاقو کشته است، مقابل قضات دادگاه کیفری استان تهران از خود دفاع کرد.

 

زن و بچه‌ام را تحت‌تاثیر قرص به قتل رساندم

متهم به خاطر جروبحث با همسرش به نام مریم، ابتدا او و سپس دختر دو ساله‌اش را به قتل رساند. این قتل‌های خشن را یکی از اعضای خانواده مریم به پلیس گزارش داد. او گفت: مریم تلفن را جواب نداد. می‌دانستم خانه است. به همین دلیل خیلی نگران شدم. به خانه او رفتم و متوجه شدم کشته شده است. نارین کودک دو ساله مریم هم کشته شده بود.

با انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیقات آغاز شد. پلیس فهمید آخرین بار شوهر مریم به نام احمد از خانه خارج شده است و دوربین‌های مداربسته هم تصویر او را ضبط کرده‌اند. وقتی احمد بازداشت شد، به قتل همسر و فرزندش اعتراف کرد و گفت آنها را به دلیل عصبانیت شدید کشته است.

احمد در بازجویی‌ها گفت: من و مریم فامیل بودیم که ازدواج کردیم. ما یک دختر دو ساله داشتیم و زندگی‌مان خوب بود. برادرزنم از من پول قرض گرفته بود و نمی‌داد، برای همین هم عصبانی بودم. چند باری در این‌ باره به زنم اعتراض کرده بودم. آخرین بار خیلی عصبانی بودم و گفتم او باید پول من را بدهد. مریم ناراحت شد و گفت نباید به برادرش بی‌احترامی ‌کنم. من که خیلی عصبانی شده بودم دوباره بی‌احترامی ‌کردم و همسرم قهر کرد. او روی صندلی نشسته بود. خواستم برایم چای بیاورد. توجهی نکرد و حتی با من حرف هم نزد. آنقدر عصبانی شدم که با چاقو به او حمله کردم و چند ضربه زدم. دختر دو ساله‌ام که خواب بود، بیدار شد و گریه کرد. در آن لحظه می‌دانستم پایان کاری که کردم اعدام است، به همین خاطر هم تصمیم گرفتم دخترم را هم بکشم تا زیر دست پدر و مادر همسرم بزرگ نشود. یک ضربه هم به دخترم زدم و او را کشتم و بعد هم خانه را ترک کردم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی، متهم مدعی شد مشکل روحی و روانی دارد، به همین دلیل پرونده به پزشکی قانونی ارسال شد. پزشکی قانونی تایید کرد که احمد در زمان ارتکاب قتل سلامت روان داشته است. به این ترتیب، پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه برگشت.

در جلسه دادگاه قضات از احمد خواستند از خود دفاع کند. او که پیش از جلسه دادگاه موفق شده بود رضایت پدر همسرش را بگیرد و پدرش هم به عنوان قیم نوه‌اش رضایت داده بود، گفت: من قبل از درگیری با همسرم قرص مصرف کرده بودم و حال طبیعی نداشتم. باور کنید تحت تاثیر مصرف قرص همسرم را کشتم. خودم هم نمی‌دانم چرا فرزندم را کشتم و حالا پشیمان هستم. می‌دانم اشتباه کرده‌ام و از قضات دادگاه طلب بخشش دارم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

 

اعتمادآنلاین

آخرین اخبار