زن آمریکایی را در هند زنجیر کردند!
کد خبر: ۳۲۱۱۸۸
تاریخ انتشار: 2024 August 10    -    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

زن آمریکایی را در هند زنجیر کردند!

پلیس هند اعلام کرد یک زن آمریکایی را در حالی که با زنجیر به یک درخت در جنگل بسته شده بود تا از گرسنگی بمیرد، پیدا کرده است.
پلیس هند اعلام کرد یک زن آمریکایی را در حالی که با زنجیر به یک درخت در جنگل بسته شده بود تا از گرسنگی بمیرد، پیدا کرده است.
 
شبکه NDTV هند طی خبری در این رابطه اعلام کرد، لالیتا کای، زن ۵۰ ساله آمریکایی‌تبار، در حالی در جنگل‌های منطقه سندودورج در ایالت ماهراشترا پیدا شد که در آستانه مرگ قرار داشت و به پوست و استخوان تبدیل شده بود.
 
زن آمریکایی را در هند زنجیر کردند!
 
پلیس هند در این رابطه اعلام کرد، جسد نیمه‌جان این زن بعد از آنکه صدای ناله‌های خفیفی در دل جنگل شنیده می شد، توسط برخی از گردشگران پیدا شد. این زن بعد از آنکه کمی توان خود را باز یافت اعلام کرد، شوهرش او را ۴۰ روز قبل در جنگل به درخت بسته تا از گرسنگی بمیرد.
 
ویدیوی منتشرشده از این زن که در یک بیمارستان بستری شده نشان می‌دهد که او مقدار زیادی از وزنش را از دست داده و قادر به سخن گفتن نیست و تلاش می‌کند با نوشتن با دیگران ارتباط برقرار کند.
 
بر اساس این گزارش، او که در این مدت فقط آب باران می‌خورد، با دشواری چند کلمه به زبان انگلیسی نوشته و اعلام کرده ۴۰ روز کامل بدون غذا در جنگل بوده و شوهرش او را به یک درخت زنجیر کرده بود.
 
پزشکان اعلام می‌کنند که این زن مشکلات روانی هم داشته و امکان تایید یا تکذیب سخنانش در حال حاضر وجود ندارد.
 
با این حال، پلیس تاکید کرد پرونده‌ای را در این زمینه گشوده و شوهر سابقش را که نامش اعلام نشده به اتهام تلاش برای قتل تحت تعقیب قرار داده است.
 
پلیس همچنین اعلام کرد گذرنامه این زن را با ویزایی که مدت‌ها از اعتبار آن گذشته در وسایلش پیدا کرده است و تحقیقات اولیه نشان می‌دهند که او از ۱۰ سال پیش در هند اقامت داشته است.
 
آشنایان این زن اعلام می‌کنند، او ۱۰ سال پیش برای فراگیری یوگا به هند سفر کرد، اما عاشق مربی خود شد و بعد از مدتی با او ازدواج کرد ولی سرنوشت زندگی آنها دست آخر به زنجیر شدن او به یک درخت منتهی شد. پلیس برای آزاد کردن زن مجبور شد درخت را قطع کند و قفل زنجیر را هم بشکند.

اعتمادآنلاین

آخرین اخبار