راز غیب شدن تاکسی‌های خطی چیست؟
کد خبر: ۳۱۹۷۵۶
تاریخ انتشار: 2024 July 24    -    ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

راز غیب شدن تاکسی‌های خطی چیست؟

تشکری‌هاشمی گفت: تاکسی‌های خطی اجازه اینکه در سامانه تاکسی‌های اینترنتی فعالیت کنند را ندارند
تاکسیرانی مدعی است شهر در امن و امان است و تاکسی‌ها در خطوط مشخص درحال خدمت‌رسانی هستند. آنچه به‌وضوح در شهر قابل‌مشاهده است خلاف این مدعاست و گویا این شانه خالی کردن‌ها، فعلا فقط مردم را گرفتار کرده است. همچنین اعضای شورای شهر کوچ تاکسی‌های خطی به اسنپ و تپسی را تایید می‌کنند. در شهر عملا دیگر خودرویی جز خودروها و تاکسی‌های دربست برای تردد وجود ندارند و این در سایه فقدان شبکه حمل‌ونقل ریلی قدرتمند و اتوبوس‌ها، تبدیل به یک معضل اساسی برای مردم شده است. 
 
راز غیب شدن تاکسی‌های خطی چیست؟
 
فعالیت تاکسی‌های خطی در اسنپ و تپسی ممنوع است: تشکری‌هاشمی درباره وجود آمار از تعداد تاکسی‌های فعال در تاکسی‌های اینترنتی به فرهیختگان گفته: «من اطلاعی ندارم، اما احتمالا سازمان تاکسیرانی اطلاعاتی درباره این موضوع داشته باشد. تاکید می‌کنم که تاکسی‌های خطی اجازه اینکه در سامانه تاکسی‌های اینترنتی فعالیت کنند را ندارند. اصولا اگر تاکسی‌های خطی بروند در سامانه‌های آینده شهرداری یا سامانه‌های فعلی بخش خصوصی تاکسی‌های برخط فعالیت کنند، این اقدام برخلاف قانون است.» 

تاکسی‌های برقی فعلا انحراف از مسیر است: تشکری‌هاشمی تکمیل کرد: آمارها نشان می‌دهد متاسفانه از برنامه عقب هستیم و رویه غلطی را در پیش گرفتیم. تمرکز بیش از حد شهرداری تهران در برای فعالیت تاکسی‌های برقی، انحراف از مسیر است.

شهرداری به وعده‌های خود عمل نکرده است: جعفر شربیانی نیز گفته: شواهد امر نارضایتی مردم از وضعیت حمل‌ونقل عمومی و به‌طور ویژه تاکسی‌ها حکایت دارد. آنچه در شهر نمایان است نشان می‌دهد شهرداری تاکنون به وعده‌های خود عمل ‌نکرده است.

فرهیختگان
آخرین اخبار