ماجرای سارقی که خودکشی کرد+جزئیات
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 March 25    -    ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
سرهنگ علیرضا رزمی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو نفر از سارقان سیم و کابل برق در روستای نوکارگزی از توابع بخش کره‌بند شهرستان بوشهر اقدام به سرقت برق کرده بودند که مردم محلی بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کردند.

وی با اشاره به حضور به‌موقع پلیس در محل وقوع جرم، اضافه کرد: پس از حضور گشت پلیس در محل حادثه مشخص شد دو نفر سارق به هویت «محمدحسن» و «مهدی» ساکن یکی از استان‌های هم‌جوار در حال سرقت سیم و کابل برق روستا هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر افزود: سارقین بدون توجه به اخطار و دستور ایست پلیس اقدام به درگیری و در حین درگیری با اسلحه سوزنی به سمت مردم و پلیس شلیک می‌کردند که سه نفر از اهالی روستا زخمی و دو دستگاه خودرو نیز دچار خسارات زیادی شد.

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس حاضر در صحنه با رعایت همه جوانب احتیاط با شلیک ۲۴ تیر هوایی خواستار تسلیم شدن سارقین شدند ولی سارقین همچنان بدون توجه به دستور پلیس به سمت مردم و پلیس شلیک می‌کردند.

رزمی خاطرنشان کرد: نهایتا پلیس به سمت سارقان مسلح تیراندازی که یکی از سارقین از ناحیه پا مجروح و دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: هم‌دست دیگر این سارق که عرصه را برخود تنگ می‌دید با اسلحه سوزنی که در دست داشت یک تیر به سینه خود شلیک کرد که بر اثر جراحات وارده فوت کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر ادامه داد: لحظاتی قبل نیز سارقی که به بیمارستان اعزام شده بود بر اثر جراحات وارده فوت کرد.
مهر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
0
1
به درک .
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv