کنسرت ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۵۵۶۸
تاریخ انتشار: 2024 June 09    -    ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
چه از طرفداران موسیقی پاپ دنیا باشید و چه اخبار سلبریتی‌ها را دنبال کنید حتما در جریان رابطه دوباره و پر سر و صدای جنیفر لوپز و بن افلک، دوباره به مشکل خوردن آن‌ها در رابطه و البته لغو شدن تور کنسرت‌های جنیفر و شایعات فراوان درباره آن قرار گرفته‌اید.

کنسرت پرسروصدای ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد (برتین ها)

کنسرت پرسروصدای ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد (برتین ها)«تابناک با تو» - چه از طرفداران موسیقی پاپ دنیا باشید و چه اخبار سلبریتی‌ها را دنبال کنید حتما در جریان رابطه دوباره و پر سر و صدای جنیفر لوپز و بن افلک، دوباره به مشکل خوردن آن‌ها در رابطه و البته لغو شدن تور کنسرت‌های جنیفر و شایعات فراوان درباره آن قرار گرفته‌اید. هرچند جنیفر دلیل این موضوع را نیاز خود به وقت گذراندن با فرزندان، خانواده و دوستان نزدیک عنوان کرد، اما همین بیانیه کوتاه باعث شد انواع و اقسام شایعات و دلایل بعضا عجیب و غریب برای لغو شدن این تور مطرح شود.

در این بین البته دلیلی که شاید بیش از بقیه بین کاربران شبکه‌های اجتماعی طرفدار دارد، لغو شدن این تور به این دلیل ساده است که بیشتر بلیط کنسرت‌ها در این تور فروش نرفته است. طرفداران این نظریه عقیده دارند جنیفر مدت‌هاست که یک آهنگ یا آلبوم واقعا پرطرفدار منتشر نکرده است. برخی حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و عقیده دارند این خواننده، بازیگر، تهیه کننده و... اساسا هیچ‌وقت خواننده بااستعدادی نبوده و همیشه دلایل دیگری به غیر از موسیقی باعث شهرت او شده است.

صرف نظر از اینکه این عقیده درست است یا نه به نظر نمی‌رسد تعطیلی تور کنسرت‌ها ارتباطی به این موضوع داشته باشد و ظاهرا دلیل آن را باید در ارتباط جنیفر و بن افلک جستجو کرد. ارتباطی که در روز‌ها و هفته‌های اول چشم بسیاری را خیره کرد و به نظر می‌رسید مصداق عشق واقعی باشد حالا و تنها با گذشت چند ماه به موانعی بزرگ برخورد کرده است. به همین بهانه در این مقاله نگاهی انداختیم به رابطه پر فراز و نشیب جنیفر لوپز و بن افلک و تلاش کردیم در میان شایعات فراوان بفهمیم واقعیت از چه قرار است.

اما داستان تور کنسرت‌ها اساسا چه بود؟

کنسرت پرسروصدای ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد (برتین ها)

کنسرت پرسروصدای ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد! کنسرت پرسروصدای ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد!

تور کنسرت‌های جنیفر لوپز قرار بود این تابستان برگزار شود و با توجه به اطلاعات فاش شده به نظر می‌رسید این تور برای این خواننده ۵۴ ساله برنامه‌ای بسیار فراتر از یک کنسرت ساده باشد. این تور قرار بود بلافاصله پس از تمام شدن با یک برنامه سه قسمتی دنبال شود. قسمت اول انتشار آلبوم جنیفر با عنوان This is Me...Now بود که قرار بود خیلی زود با انتشار دومین آلبوم که به شدت از بن افلک تاثیر گرفته بود دنبال شود. آلبوم دوم قرار بود با نام This is Me..Then منتشر شود و به احوال جنیفر در سال ۲۰۰۲ بپردازد.

سومین قدم از این برنامه انتشار یک فیلم موزیکال و البته یک مستند بود که توسط خود جنیفر و با سرمایه ۲۰ میلیون دلاری ساخته شده بود. نام این مستند قرار بود "بهترین داستان عاشقانه‌ای که هیچ‌وقت گفته نشد" باشد و مشخصا به رابطه این خواننده و بن افلک بپردازد.

خود جنیفر درباره این تعطیلی چه می‌گوید؟

لایو نیشِن چند روز پیش بیانیه جنیفر برای تعطیلی تورش را منتشر کرد و خود جنیفر هم لازم دانست درباره این لغو شدن ناگهانی توضیحاتی برای طرافدارانش ارائه دهد. "از صمیم قلبم بابت ناامید کردن طرفدارانم غمگین و آزرده هستم. خواهش می‌کنم این موضوع را در خاطر داشته باشید که اگر این کار (لغو کردن تور) به معنی واقعی کلمه به نظرم لازم نبود انجامش نمی‌دادم.... "

کنسرت پرسروصدای ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد (برتین ها)

این بیانیه انگار به آتش شایعات دامن زد و باعث شد دلایل متفاوتی به ذهن تقریبا هرکسی که داستان را دنبال می‌کرد برسد. بسیاری خیلی زود به یاد این موضوع افتادند که برخلاف چند ماه قبل که تقریبا هر روز عکس‌های دونفره جنیفر و بن منتشر می‌شد، حالا مدت‌هاست که این دو نفر با هم دیده نشده‌اند. جنیفر در تمام فرش‌های قرمز اخیر به تنهایی حاضر شده و حتی برای مراسم مت گالای ۲۰۲۴ که جنیفر یکی از برگزار کنندگان آن بود و البته اکران جدیدترین فیلم جنیفر با نتفلیکس به نام "اطلس" هم خبری از همراهی بن افلک نبود.

کنسرت پرسروصدای ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد (برتین ها)

از آن روز به بعد خبرنگاران فراوانی با اطمینان از این موضوع صحبت می‌کنند که هرچند جنیفر و بن هر دو در لس آنجلس حضور دارند، اما جدا از هم زندگی می‌کنند. این خبرنگاران همچنین گزارش کردند که جنیفر و بن حتی روز مادر را هم دور از هم و در کنار فرزندان و آشنایانشان گذرانده‌اند.

اما مشکلی اصلی بن و جن کجاست؟

این سوال ظاهرا یکی از معدود موضوعاتی است که همه دنبال کنندگان بر سر آن توافق دارند. ظاهرا بزرگ‌ترین مشکل این زوج یا لااقل یکی از مشکلات آن‌ها به یک ویژگی خاص در شخصیت جنیفر بازمی‌گردد که شاید باعث و دلیل همه موفقیت‌های او بوده است. بن افلک ظاهرا به این نتیجه رسیده است که صرف نظر از اینکه چه کاری انجام دهد یک موضوع هیچ‌وقت تغییر نمی‌کند و آن هرگز راضی نبودن جنیفر است. جنیفر از آن دست شخصیت‌هایی است (که البته این موضوع را از موفقیت‌های فراوان او هم می‌توان حدس زد) که اگر نگوییم هیچ‌وقت راضی نمی‌شوند دست‌کم باید بگوییم راضی کردن آن‌ها بسیار بسیار سخت است.

دلایلی که باعث شد یک رابطه عاشقانه به مشکل بخورد

یکی از نزدیکان این زوج به Entertainment Tonight می‌گوید:"بن احساس می‌کند جنیفر هیچ‌وقت به طور کامل احساس رضایت نمی‌کند و مهم نیست همه‌چیز چقدر خوب است، جنیفر هیچ‌وقت راضی نیست و این مهم‌ترین دلیل مشکلات آن‌هاست. " این منبع آگاه درباره دلایل دیگر عدم تفاهم این زوج می‌گوید:"در زندگی جنیفر، بن یکی از معدود افرادی است که کاملا با او صادق است و همیشه نظر واقعی‌اش را درباره همه‌چیز از ظاهر و انتخاب لباس جنیفر گرفته تا پروژه‌های سینمایی و موسیقی بیان می‌کند. این یکی از دلایل مهمی است که باعث شد جنیفر در قدم اول از بن خوشش بیاید، اما حالا همین خصوصیت باعث ناراحتی جنیفر شده است. "

کنسرت پرسروصدای ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد (برتین ها)

اما در کنار این دلایل مهم دلیل دیگری هم وجود دارد که شاید تقریبا تمام کسانی که جنیفر و بن افلک را می‌شناختند می‌توانستند آن را حدس بزنند. جنیفر لوپز و بن افلک به عنوان دو سوپر سلبریتی در موسیقی و سینما رویکرد کاملا متفاوتی نسبت به شهرت دارند.

جنیفر احتمالا یکی از پرطرفدارترین زنان سلبریتی در دنیاست و در طول دو دهه قبل همیشه نشان داده خوب بلد است از این شهرت استفاده کند. جنیفر همیشه جلوی چشم طرفدارانش است و هفته‌ای نمی‌گذرد که مگر اینکه جنیفر چه با فعالیتش در شبکه‌های اجتماعی و چه با پروژه‌های جدید در موسیقی و سینما و تلویزیون طرفدارانش را سورپرایز کند.

کنسرت پرسروصدای ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد (برتین ها)

در طرف مقابل، اما بن افلک رویکردی کاملا متفاوت نسبت به شهرت دارد. شخصیت بن به شکلی است که باعث می‌شود او تنهایی را به در جمع بودن ترجیح دهد. مورد توجه قرار گرفتن حالا بیش از هر زمان دیگری به بن احساس راحت نبودن می‌دهد و او بر خلاف جنیفر وقتی در مقابل تعداد زیادی دوربین و خبرنگار ایستاده احساس فوق‌العاده‌ای ندارد.

هرچند که تابحال جنیفر لوپز و بن افلک و نماینده‌های آن‌ها درباره این موضوعات اظهار نظر نکرده‌اند، اما مجله People درباره این دست‌انداز در رابطه که ممکن است به جدایی این زوج منجر شود به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید:"البته که هر دو نفر از این اتفاق ناراحت و آزرده هستند. هر دو فکر می‌کردند این بار با دفعه قبلی متفاوت خواهد بود و همه‌چیز رویایی پیش خواهد رفت. با این همه با قطعیت می‌توان گفت که جنیفر بابت این موضوع غم و اندوه بیشتری احساس می‌کند. قلب جنیفر بابت این مشکلات شکسته است. "

دو سلبریتی خانواده‌محور

این منبع ادامه می‌دهد که در حال حاضر هر دو نفر خانواده و به ویژه فرزندانشان را در اولویت اول قرار داده‌اند. " جنیفر و بن یک شباهت بزرگ با هم دارند که کمتر در بین سلبریتی‌هایی تا این اندازه مشهور یافت می‌شود و آن علاقه و اتکای زیاد هر دو نفر به خانواده است. هر دو برای التیام این غم به سراغ خانواده و فرزندانشان رفته‌اند و در این بین اتفاق مهم جشن فارغ‌التحصیلی وایولت بود. "

کنسرت پرسروصدای ستاره زن مشهور به خاطر این آقا کنسل شد (برتین ها)

این فرد البته به جشن فارغ‌التحصیلی دختر بن، وایولت افلک اشاره دارد. وایولت ۱۸ ساله در ابتدای هفته گذشته در جشنی به مناسب پایان دبیرستان شرکت کرد. بن افلک دارای سه فرزند از همسر سابقش جنیفر گارنر است. وایولت ۱۸ ساله است، سارافینا ۱۵ و ساموئل ۱۲ سال دارد. در طرف مقابل جنیفر از همسر سابقش مارک آنتونی دارای دو فرزند است. دوقلو‌های جنیفر ۱۶ ساله هستند و مکس و امی نام دارند.

منبع: برترین‌ها

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv