سفارش به خانم های باردار برای مسافرت در ایام نوروز
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۵۴۷
تاریخ انتشار: 2016 March 24    -    ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
اگر نوع سفر زمینی بود، طوری برنامه ریزی کنند که ترافیک سنگین نباشد. در ترافیک سنگین احتمال کمبود آب بدن، عصبی شدن، التهاب عضلات و مفاصل و عفونت مثانه خیلی زیاد است. برای همین در ساعات و روزهایی حرکت کنند که این احتمال خیلی کمتر باشد.
سفارش به خانم های باردار برای مسافرت در ایام نوروز  شهلا چایچیان، متخصص زنان و زایمان درباره مراقبت‌هایی که زنان باردار باید در سفر انجام دهند گفت: خانم‌های باردار باید پیش از سفر از پزشک متخصص خود اجازه بگیرند، زیرا هرکدام از انواع سفر در یک دوره برای بعضی از خانم‌های باردار مناسب است و برای بعضی دیگر نیست.

وی افزود: اگر نوع سفر زمینی بود، طوری برنامه ریزی کنند که ترافیک سنگین نباشد. در ترافیک سنگین احتمال کمبود آب بدن، عصبی شدن، التهاب عضلات و مفاصل و عفونت مثانه خیلی زیاد است. برای همین در ساعات و روزهایی حرکت کنند که این احتمال خیلی کمتر باشد.

سفارش به خانم های باردار برای مسافرت در ایام نوروز

چایچیان همچنین توصیه کرد که "خانم‌ها باید در بین راه، هر یک یا دوساعت، از ماشین پیداه شوند و چند قدم راه بروند. چون ممکن است خون در رگ‌های آنها لخته شود. همچنین آنها باید حتما به اندازه کافی مایعات بخورند و در راه دستشویی بروند. با خودشان دستمال بهداشتی و یک بطری آب تمیز ببرند که اگر آب آلوده باشد از آن استفاده کنند."

این خسته شدن بیش از حد را برای زنان باردار، به خصوص کسانی که سابقه زایمان زودرس و سقط داشتند بسیار آسیب رسان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: خانم‌ها حتما به محض مبتلا شدن به کوچکترین علامتی مثل لکه بینی، آبریزش، تهوع، استفراغ شدید، تب ، احساس سوزش ادرار یا پررنگ شدن یا هر علامتی دیگری با یک متخصص تماس بگیرند. نباید فکر کنند چند روز دیگر به شهرشان برمی‌گردند و پیش دکتر خودشان می‌روند. وقتی مسأله‌ای اورژانسی پیش می‌آید باید حتما در همان شهر به دکتر مراجعه کنند.
ايسنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv