قلعه‌نویی لیست جدید تیم ملی فوتبال را اعلام کرد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۵۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 June 02    -    ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 اسامی بازیکنان مدنظر امیر قلعه نویی برای حضور در تیم ملی و برپایی دو دیدار برابر هنگ کنگ و ازبکستان اعلام شد.

 اسامی بازیکنان مدنظر امیر قلعه نویی برای حضور در تیم ملی و برپایی دو دیدار برابر هنگ کنگ و ازبکستان اعلام شد.

قلعه‌نویی لیست جدید تیم ملی فوتبال را اعلام کرد

 کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران برای فیفا دی پیش رو و برگزاری دو بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر هنگ کنگ و ازبکستان اعلام شد که نفرات زیر به اردو دعوت شدند:

دروازه بانان:

علیرضا بیرانوند (پرسپولیس): سنگربان سرخ پوشان پس از قهرمانی در لیگ برتر، یک بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد تا به احتمال فراوان، سنگربان شماره یک تیم ملی در این دو مسابقه باشد.

پیام نیازمند (سپاهان): او هنوز با سپاهان شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد و با روحیه خوبی در این اردو حضور خواهد یافت.

حسین پورحمیدی (تراکتور): او با سیدحسین حسینی به صورت مشترک دستکش طلایی لیگ را از آن خود کرد و توسط قلعه نویی به اردو فراخوانده شد.

مدافعان:

شجاع خلیل‌زاده (تراکتور): کاپیتان تبریزی ها امسال توانست به کمک خط دفاعی خوب تراکتور، کلین شیت های متعددی را به جا بگذارد و همین عملکرد شایسته او باعث حضورش در اردوی جدید تیم ملی شد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس): با قهرمانی در لیگ برتر راهی اردوی تیم ملی می‌شود تا احتمال زیاد یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی باشد.

عارف غلامی (ویلژموستار): پس از کسب رتبه سومی لیگ و کسب سهمیه اروپایی، عارف غلامی در نیم فصل موفقی که در بوسنی داشت، پس از مدت‌ها به تیم ملی دعوت شد.

امین حزباوی (السد): او هم فصل فوق العاده‌ای در قطر داشت و دو عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از جام ملت‌ها، این دومین دعوت از حزباوی به اردوی تیم ملی است.

مدافعان کناری:

صالح حردانی (استقلال): او در این فصل در چند پست برای استقلال بازی کرد و عصای دست نکونام بود. در اردوی قبلی نیز یک پاس گل به کنعانی زادگان داد و دوباره فراخوانده شد.

آریا یوسفی (سپاهان): در این فصل 23 بار برای سپاهان در لیگ به میدان رفت که حاصل آن چهار گل و پنج پاس گل بود و همین موضوع سبب شد تا کادرفنی تیم ملی نتواند چشم روی عملکرد این بازیکن ببندد.

ابوالفضل جلالی (استقلال): فصل فوق العاده‌ای را سپری کرد و در هفته پایانی رقابت برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ را به آلوز باخت ولی ثبت 10 پاس گل برای او کافی بود تا به تیم ملی دعوت شود.

میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور): نصف فصل را در یونان و مابقی را در ترکیه سپری کرد. قلعه نویی اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد و نام او دوباره در لیست دیده می‌شود.

هافبک‌ها:

محمد قربانی (اورنبورگ): حضور در لیگ روسیه را خوب و با گلزنی آغاز کرد ولی در ادامه نتایج باب میل او و اورنبورگ رقم نخوردند اما به هر شکل تیمشان در لیگ روسیه ماندگار شد.

سامان قدوس (برنتفورد): او از برنتفورد جدا شده و هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است و توسط قلعه نویی نیز احضار شده است.

امید نورافکن (سپاهان): بازیکن کلیدی سپاهان که شایعاتی درخصوص مقصد بعدی او منتشر شده ولی نورافکن فعلا تمام تمرکزش را روی اردوی بعدی تیم ملی خواهد گذاشت.

سعید مهری (آپوئل): در روزهای نخست توانست به ترکیب آپوئل راه یابد ولی در ادامه کمتر به او بازی رسید. با این حال، مهری با ساپینتو قهرمان قبرس شد و به تیم ملی دعوت شده است.

علیرضا جهانبخش (فاینورد): آینده کاپیتان تیم ملی در اروپا نیز نامشخص است. اردوی قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داد و این بار آماده حضور در میادین است.

مهدی قایدی (اتحاد کلباء): فصل فوق العاده‌ای را سپری کرد و با به ثمر رساندن شانزده گل، بهترین بازیکن کلباء بود. حضور او در لیست تیم ملی قابل پیش بینی بود.

مهدی ترابی (پرسپولیس): فصل درخشانی را با پرسپولیس سپری کرد و با چهار گل و هفت پاس گل، نقش مهمی در قهرمانی تیمش در لیگ برتر داشت.

جواد حسین‌نژاد (سپاهان): پدیده این فصل لیگ برتر بود و به طور مستمر در اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشته است.

مهاجمان:

مهدی لیموچی (آلومینیوم): یکی از بهترین‌های ایرالکو که مشتریان زیادی دارد. قلعه نویی درخشش این بازیکن را باز هم دید و او به تیم ملی دعوت شد.

الهیار صیادمنش (وسترلو): پس از انتقال قرضی از هال سیتی به تیم بلژیکی، هنوز اللهیار نتوانسته کیفیت واقعی خود را نشان دهد و شاید این اردوی تیم ملی، استارتی برای فصل بعد او باشد.

مهدی طارمی (پورتو): فصل را با جام در پورتو به پایان رساند و گل قهرمانی را وارد دروازه اسپورتینگ کرد. او فصل بعد، نخستین بازیکن ایرانی تاریخ اینتر خواهد بود.

جواد آقایی‌پور (استقلال خوزستان): در ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر نقش مهمی ایفای کرد و آبی‌ها با گل‌های حساس او در لیگ ماندند. پس از اردوی قبلی، آقایی پور باز هم در لیست قلعه نویی است.

سردار آزمون (رم): به دلیل بند سنگین مالی، رم قادر به دائمی کردن قرارداد سردار نیست. بازیکنی که در ترکیب جالوروسی درخشید و در آخرین بازی نیز دروازه میلان را باز کرد.

شهریار مغانلو (سپاهان): آقای گل لیگ برتر ایران یکی از قابل پیش بینی ترین دعوت‌ها بود. مهاجم بلند قامتی که مترصد فرصت بیشتری در ترکیب تیم ملی است.

محمدرضا آزادی (نساجی): او هم با گل‌های متعددی که برای نساجی به ثمر رساند، بقای تیمش را در لیگ تضمین کرد و همچون اردوی قبلی، این بار نیز دعوت شده است.

بر اساس این گزارش آرمین سهرابیان، محمد محبی، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌اللهی به دلیل آسیب‌دیدگی در این اردو حضور ندارند.

تیم ملی ایران یکشنبه (امروز) ساعت ۱۹:۳۰ برای انجام دیدار برابر هنگ‌کنگ به این کشور سفر خواهد کرد.

ورزش سه

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
0
1
دو گلر بسیار آماده لیگ دعوت نشدند یکی حسینی و دیگری حبیب فرعباسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv