قیمت میوه های نوبرانه در میادین میوه و تره بار
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۴۷۱۰
تاریخ انتشار: 2024 May 28    -    ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار رو به کاهش است. در حال حاضر قیمت میوه‌های نوبرانه در میادین میوه و تره‌بار به زیر ۱۰۰ هزار تومان در هر کیلو رسیده است.
هر چه به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم بر تنوع میوه‌های نوبرانه در بازار اضافه می‌شود و به همین نسبت قیمت‌ها هم ارزان‌تر می‌شود. در حال حاضر قیمت میوه‌های نوبرانه در میادین میوه و تره‌بار به زیر ۱۰۰ هزار تومان در هر کیلو رسیده است.
 
طبق نرخنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار، در حال حاضر آناناس، چغاله بادام و زردآلو گران‌ترین میوه‌ها هستند. بر اساس نرخنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران هر کیلو آناناس طلایی ۱۱۵ هزار تومان، چغاله بادام ۹۵ هزار تومان و زردآلوی پیش رس ۸۵ هزار تومان است. این در حالی است که قیمت دیگر میوه‌های نوبرانه پایین‌تر است. هر کیلو توت فرنگی ۸۲ هزار تومان، توت سفید ۶۵ هزار تومان، گیلاس پیش رس ۶۵ هزار تومان، شلیل ۶۵ هزار تومان، توت سیاه ۶۰ هزار تومان و هلوی پیش رس ۵۲ هزار تومان است.
 
قیمت میوه در میادین میوه و تره‌بار ارزان‌تر از خرده‌فروشی‌های سطح شهر است. در حالی که مغازه‌های میوه‌فروشی سطح شهر مجاز هستند تا ۳۵ درصد سود به قیمت‌ عمده میوه‌ها اضافه کنند، این میزان در برخی از میوه‌فروشی‌ها مراعات نمی‌شود و گاه شاهد اختلاف بیش از ۵۰ درصد قیمت میوه خرده‌فروشی‌ها نسبت به میادین میوه و تره‌بار هستیم.

مهر

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv