9 راهکار موثر برای استفاده از هدایای تبلیغاتی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۴۳۸۳
تاریخ انتشار: 2024 May 25    -    ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

هدایای تبلیغاتی چیزی است که امروزه توسط تمامی کسب و کارهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. کسب و کارها می دانند که به هدایای تبلیغاتی به عنوان بخشی از تجارت خود نیاز دارند. اما آیا آنها می دانند چگونه از آنها به بهترین شکل استفاده کنند؟ در اینجا نه نکته برای نحوه استفاده موثر از هدایا تبلیغاتی آورده شده است.

1. تعیین اهداف و اندازه گیری نتایج حاصل از اهدای هدایای تبلیغاتی

گاهی اوقات، شرکت‌ها، هدایای تبلیغاتی را به‌عنوان موارد اضافی خوب یا یک‌بار مصرف در طول یک رویداد اسپانسری در نظر می‌گیرند. این تفکر باید عوش شود و هدایا تبلیغاتی باید به عنوان بخشی از سرمایه گذاری کلی بازاریابی شرکتها و کسب و کارها در نظر گرفته شوند. هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارها، به‌ویژه شرکت‌های کوچک یا محلی که می‌خواهند در جوامع خود فعال باشند، مهم هستند. ردیابی و اندازه گیری بازگشت سرمایه برای این موارد مانند هر سرمایه گذاری بازاریابی دیگری مهم است.

9 راهکار موثر برای استفاده از هدایای تبلیغاتی

قبل از هر کاری به این فکر کنید که می خواهید با اهدای هدایای تبلیغاتی به چه هدفی برسید. آیا می خواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید؟ آیا به دنبال ایجاد سرنخ و جذب مشتریان تکراری هستید؟ یا اهداف درون سازمانی دارید و می خواهید روحیه و رضایت کارکنان را تقویت کنید؟

2. سعی کنید بفهمید که مخاطبان و مشتریان شما قدردان چه هدایای تبلیغاتی است

یکی از مؤلفه‌های کلیدی کسب‌وکار، تحقیقات بازار است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد جزئیاتی در مورد مخاطبان هدف خود بیاموزند: سن، سطح تحصیلات، درآمد، سرگرمی‌هایشان و غیره. حتی اگر در تحقیقات حرفه ای بازار سرمایه گذاری نکرده باشید، بسیاری از ویژگی های افرادی را که با شما تجارت می کنند را می شناسید. چرا وقتی به سرمایه گذاری هدایا تبلیغاتی خود فکر می کنید از این اطلاعات استفاده نمی کنید؟

به این فکر کنید که چه نوع فردی ممکن است به محصول یا خدمات شما علاقه مند باشد. سنشان چقدر است؟ کجا زندگی می کنند؟ متاهلند؟ بچه دار هستند؟ دوست دارند برای تفریح ​​چه کار کنند؟ حیوانات خانگی که ممکن است داشته باشند چیست؟ چگونه کسب و کار شما با شغل یا زندگی شخصی آنها سازگار است؟ تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری را برای پاسخگویی در نظر بگیرید تا شخصیت مشتری ایده آل خود را بسازید. سپس، این تمرین را با تیم خود در میان بگذارید و از آنها بپرسید که به نظر آنها این شخص برای چه هدایای تبلیغاتی، ارزش بیشتری قایل است.

9 راهکار موثر برای استفاده از هدایای تبلیغاتی

3. محصول و کیفیت آن را با کسب و کار خود تطابق دهید

در مورد هدایای تبلیغاتی به عنوان توسعه کسب و کار خود و نحوه نمایش پیام برندتان فکر کنید. خودکار یا سایر ابزارهای نوشتاری را در نظر بگیرید( یک محصول بسیار محبوب). مطمئناً همه از آنها استفاده می کنند. اما آیا آنها بهترین انتخاب برای نمایش فیزیکی محصول یا خدمات شما هستند؟ اگر صاحب یک موسسه حقوقی هستید، بله. اگر صاحب یک باشگاه ورزشی هستید، شاید نه چندان.

4. هدیه تبلیغاتی را با رویداد اسپانسر شده تطبیق دهید

هنگام حمایت مالی یا شرکت در یک رویداد، سفارش هدایای تبلیغاتی را در نظر بگیرید که با فعالیت های برجسته مرتبط هستند. معمولا این موارد با مخاطبان و تجارت شما مرتبط هستند (احتمالاً در غیر این صورت در این رویداد شرکت نمی‌کردید)، اما خارج از چارچوب فکر کنید. چگونه می توانید در لحظه به مردم دسترسی پیدا کنید؟ در عین حال، به این فکر کنید که سایر کسب و کارها چه چیزهایی را عرضه خواهند کرد. چه نیازی برای افراد شرکت کننده در رویداد وجود خواهد داشت که شما می توانید آن را پر کنید؟

9 راهکار موثر برای استفاده از هدایای تبلیغاتی

5. سعی کنید هدایای تبلیغاتی را مشتریان تان به صورت حضوری و یا توسط نماینده شما تحویل بگیرند

ممکن است در عصر حاضر این امر کمی مشکل باشد، اما سعی کنید تا آنجایی که می توانید هدایای تبلیغاتی خود را به صورت حضوری تحویل دهید. مردم از رویارویی چهره به چهره با نام مشاغل استقبال می کنند. ایده این است که آنها را وادار کنید هر زمان که از محصول شما استفاده می کنند با شما ارتباط برقرار کنند. هرچه بیشتر سعی کنید در ذهن آنها باقی بمانید، احتمال اینکه در آینده کسب و کار شما را به خاطر بسپارند، بیشتر می شود.

6. به عنوان تشکر و قدردانی هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود اهدا کنید

توجه کنید که شما به صورت عمده برای مخاطبان انبوه در یک همایش خرید نمی کنید. شما وقت می گذارید و شخصاً از شخص دیگری به خاطر اعتماد به شرکت شما و خرج کردن پول خود برای خرید محصول شما تشکر می کنید.

لزوماً فرض نکنید که هدایا تبلیغاتی باید دارای نام و لوگوی شرکت شما باشد. بسته به موقعیت و رابطه با مشتری، شاید بهتر باشد چیزی را فقط برای او شخصی سازی کنید. قرار دادن نام و/یا شرکت آنها روی چیزی مانند یک لیوان زیبا، خودکار یا قوطی پیراهن کش با کیفیت بالا بسیار متفکرانه و بسیار خاطره انگیزتر است.

7. حتما از هدایای سازمانی برای تقدیر ازکارکنان خود استفاده کنید

از نشان دادن قدردانی از کارکنان سخت کوش خود نیز غافل نشوید! مواردی را با آرم شرکت خود در نظر بگیرید که برای کارمندان مفید است. بخشی از این به معنای فکر کردن به افرادی است که برای شما کار می کنند، محل کسب و کار شما و فرهنگ شرکت شما. بنابر خصوصیات شخصیتی کارمندان خود به آنها هدیه دهید مثلا به افراد ماجراجو، وسایل مربوط به کمپینگ اهدا کنید. برای عاشقان فناوری قطعا انواع فناوری از کیف لپ تاپ گرفته تا یک فلش می تواند هدیه مناسبی باشد.

8. هدایا تبلیغاتی را در بازاریابی های خود معرفی کنید

از هدایای تبلیغاتی خود در پست های رسانه های اجتماعی شرکت و موارد دیگر استفاده کنید. خلاق باشید. به جای نشان دادن محصولات با لوگوی خود، یک هشتگ یا شعار منحصر به فرد ایجاد کنید و به جای آن روی آیتم های خود قرار دهید. مزیت استفاده از هشتگ این است که می توانید استفاده و محبوبیت آن را ردیابی کنید - فقط مطمئن شوید که قبلاً این هشتگ استفاده نشده باشد. بررسی این موضوع با تایپ هشتگ در نوارهای جستجوی فیس بوک و اینستاگرام آسان است.

به عنوان مثال، شاید فرض کنید شما صاحب شرکت سازنده خمیر دندان هستید و می خواهید مسواک هایی با نام یا آرم شرکت خود تحویل دهید. عالی است! اما چرا به جای آن یک هشتگ به یاد ماندنی برای قرار دادن مسواک ایجاد نکنید؟ چیزی مانند #meridensmile به اضافه نام شرکت و وب سایت یا شماره تلفن شما بسیار موثرتر خواهد بود.

9 راهکار موثر برای استفاده از هدایای تبلیغاتی

برترین شرکت در حوزه فروش هدایای تبلیغاتی کدام شرکت است؟

فروشگاه اینترنتی رابین لند به عنوان یکی از شرکت‌های برجسته و معتبر در زمینه تولید هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی شناخته می‌شود. رابین لند در سال 1397 تأسیس و به یکی از پیشروهای ارائه‌دهنده هدایای سازمانی و تبلیغاتی در ایران تبدیل شده و در زمینه ارائه راه‌حل‌های مناسب برای اهدای گیفت‌های تبلیغاتی و شرکتی به برندهای بزرگ در سراسر کشور متخصص میباشد. این شرکت از ابتدا تاکنون با درک عمیق از نیازهای مشتریان و تعهد به نوآوری، بهترین محصولات را ارائه کرده است. اصول کاری "رابین لند" بر پایه کیفیت، خلاقیت و رضایت مشتریان بنا شده است. برای مشاوره خرید هدایای تبلیغاتی و سازمانی با شماره 09126083858 در تماس باشید و یا به سایت رابین لند مراجعه نمایید.

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv