خانم نعیمه نظام‌دوست! واقعا شما اینقدر بامزه‌اید؟
کد خبر: ۳۱۰۳۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 April 11    -    ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
حضور نعیمه‌ نظام‌دوست در جدیدترین فصل رئالیتی‌شوی اسکار با بازخوردهای فراوانی از سوی مخاطبان همراه شده، البته مشخص نیست که این بازتاب در بستر یک پروژه تبلیغاتی است یا واقعا ذهن مخاطبان درگیر نعیمه نظام‌دوست شده است.

 اسکار با اجرای مهران مدیری هر هفته منتشر می‌شود و یکی کپی از برنامه‌ای خارجی محسوب می‌شود. حضور نعیمه‌ نظام‌دوست در جدیدترین فصل رئالیتی‌شوی اسکار با بازخوردهای فراوانی از سوی مخاطبان همراه شده، البته مشخص نیست که این بازتاب در بستر یک پروژه تبلیغاتی است یا واقعا ذهن مخاطبان درگیر نعیمه نظام‌دوست شده است. حالا در جدیدترین فصل این برنامه ویدئوها و گریم این بازیگر با حواشی مختلفی همراه شده که در ادامه به مرور بازخوردها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

خانم نعیمه نظام‌دوست! واقعا شما اینقدر بامزه‌اید؟

نظرات کاربران درباره حضور نعیمه نظام‌دوست چیست؟

شکاک می‌نویسد: نعیمه نظام‌دوست با این احوالی که تو اسکار داره صداوسیما دعوت بشه رکورد میزان قابل پخش بودن فیلم ضبط شده رو می‌شکنه.

ناتالی درباره او می‌گوید: پیمان قاسم‌خانی تعریف می‌کرد که نعیمه نظام‌دوست براشون سی‌دی فرندز رو آورده. یه جورایی تمام سریالای نود قسمتی مهران مدیری، معروف شدن فرندز تو ایران مدیون نعیمه نظام‌دوسته.

آسمان درباره ویژگی‌های شخصیتی او می‌نویسد: نعیمه نظام‌دوست خیلی قشنگ نیست؟! اگه ازم بپرسن زیبایی رو تعریف کن. به نظرم یکی از عمیق‌ترین تعاریفش بی‌عقده بودن آدماست.

و بهار: وای، نعیمه نظام‌دوست خیلییییی بانمکه! یعنی هر جای دنیا بود یک کمدین خفن شده بود اما ...

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
0
1
اتفاقا بنظر من نه تنها بامزه نیست که بی نهایت بیمزه هم هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار