عابر بانک‌های «خالی» مردم را غافلگیر کرد
کد خبر: ۳۰۸۸۳۶
تاریخ انتشار: 2024 March 23    -    ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مردم این روز‌ها برای دریافت وجه نقد از عابربانک‌ها فاصله‌های طولانی میان شعب بانکی را طی می‌کنند، اما بعضا دست خالی باز می‌گردند.

مردم این روز‌ها برای دریافت وجه نقد از عابربانک‌ها فاصله‌های طولانی میان شعب بانکی را طی می‌کنند، اما بعضا دست خالی باز می‌گردند.

 

عابر بانک‌های «خالی» مردم را غافلگیر کرد

 

طی روزهای اخیر برخی از دستگاه های عابربانک در شعب مختلف بانکی در بسیاری از مناطق تهران خالی از اسکناس بوده و مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

برپایه این گزارش، فعالیت ناقص عابربانک ها تقریبا از چهارشنبه سوری ادامه دارد و مسئولان شعب بانکی توجه به نیاز مردم در روزهای تعطیل به پول نداشته اند.

نبود اسکناس در عابربانک ها سبب سرگردانی مردم مناطق مختلف تهران شده است. 

برخی از مردم می گویند که برای دریافت وجه نقد از عابر بانک بارها به شعبات مختلف بانک ها مراجعه کرده اند اما از دریافت مشتی اسکناس ناامید شده اند. 

مشاهدات میدانی خبرنگاران اطلاعات آنلاین نیز حاکی است که در بسیاری از عابربانک ها در میادین مختلف شهر گزینه پرداخت وجه قطع بوده و صرفا خدمات نقل و انتقال پول و ... را انجام می شود. 

برخی از مردم می گویند که ساعات مختلفی از روز برای دریافت پول به عابربانک ها مراجعه کرده اند اما با مشکل مواجه شده اند.

گروهی دیگر از مردم به نکته مهم دیگری اشاره کرده و می گویند که عابربانک ها از مدت ها قبل از پرداخت اسکناس به مردم خودداری کرده و صرفا چک پول ارائه می دهند که خرد کردن آن ها نیز داستان دیگری است. 

این در حالی است که بانک مرکزی در روزهای پایانی سال گذشته طی اطلاعیه ای اعلام کرده بود شبکه بانکی به منظور پاسخگویی به آن دسته از مشتریان بانکداری الکترونیک که در استفاده از خدمات شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت دچار مشکل و یا مغایرت می‌شوند، نسبت به برقراری کشیک در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی اقدام کنند. اما گردشی کوتاه در چند خیابان و معابر اصلی شهر چگونگی برخورد بانک ها با این اطلاعیه را نشان می دهد. 

اطلاعات آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار