قتل هولناک یک مرد جوان با دسیسه همسرش
کد خبر: ۳۰۸۵۶۶
تاریخ انتشار: 2024 March 20    -    ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
 زن جوانی که همسرش را با ضربات چکش در تختخواب به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

 زن جوانی که همسرش را با ضربات چکش در تختخواب به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

 
 

قتل هولناک یک مرد جوان با دسیسه همسرش

 

صبح بیست و هشتم اسفندماه، زن جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: همسایه یک زوج جوان اهل کشور افغانستان در خانه‌ای در حوالی میدان خراسان هستم؛ دقایقی قبل زن جوان با من تماس گرفت و درخواست کرد تا به خانه آنها بروم و از حال همسرش با خبر شوم اما وقتی به اینجا آمدم جسد خون‌آلود مرد جوان را مشاهده کردم.

با اعلام این خبر، خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی راهی محل حادثه شدند و جسد خون‌آلود مرد حدوداً ۳۷ ساله‌ای را مشاهده کردند که سرش براثر جسم سخت متلاشی شده بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول در خواب به قتل رسیده و زمان وقوع جنایت همسرش در خانه حضور نداشته است.

در نخستین گام همسر مقتول هدف تحقیق قرار گرفت و در اظهارات ضد و نقیضی گفت: ساعت ۱۰ صبح دیروز برای ملاقات به خانه عمه‌ام رفتم و شب را در آنجا سپری کردم؛ صبح امروز ناگهان نگران همسرم که تلفن همراهش خاموش بود شدم به همین خاطر با همسایه تماس گرفتم و درخواست کردم که برود تا از همسرم خبری بگیرد اما متوجه شدم او به قتل رسیده است؛ با توجه به اینکه ۵۰ میلیون تومان از خانه گمشده تصور می‌کنم قاتل بخاطر سرقت دست به این جنایت زده باشد.

همچنین در بازرسی از خانه موردنظر یک چکش و دو جفت دستکش خونی پیدا شد که سایز دستان همسر مقتول بود که همین سرنخ کافی بود تا فرضیه ارتکاب جنایت توسط زن جوان پررنگ شود از سوی دیگر اقدامات اطلاعاتی نشان می‌داد، مقتول که خیاط بوده پول‌های خود را در بانک پس‌انداز می‌کرده و ماجرای سرقت ۵۰ میلیون تومان پول نقد از صحنه جرم واقعیت ندارد؛ تحقیقات بیشتر از اهالی محل نیز مشخص کرد، مقتول با همسرش اختلاف داشته است.

زن جوان که همچنان سعی داشت تا با اظهارت ضد و نقیض تیم جنایی را گمراه کند پس از مواجه با ادله موجود راز جنایت را فاش کرد و ماجرا را اینطور توضیح داد: از چندی قبل با همسرم اختلاف پیدا کردم و این اواخر بخاطر اینکه من را هدف ضرب و جرح قرار می‌داد تصمیم گرفتم تا با طراحی یک نقشه دقیق او را به قتل برسانم.

زن جوان در ادامه گفت: صبح روز حادثه هنگامی که همسرم در تختخواب خوابیده بود دستکش‌ها را دستم کردم و با چکش ضربات مهلکی را به سرش زدم؛ پس از ارتکاب جنایت برای صحنه‌سازی به خانه‌ عمه‌ام رفتم و طبق سناریوی از پیش طراحی شده برای کشف جسد با همسایه تماس گرفتم!

پس از اعتراف هولناک زن جوان و پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور محسن اختیاری؛ بازپرس شعبه اول دادسرای امورجنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار