گم شدن مرموز یک دختربچه از حیاط خانه پدربزرگش
کد خبر: ۳۰۸۳۷۶
تاریخ انتشار: 2024 March 18    -    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
گم شدن مرموز یک دختربچه از حیاط خانه پدربزرگش
دختربچه هفت‌ساله از ۱۰ روز قبل به طرز معماگونه‌ای از حیاط خانه پدربزرگش در یکی از روستاهای اصفهان ناپدید شده است.
 
گم شدن مرموز یک دختربچه از حیاط خانه پدربزرگش
 
خانواده المیرا زارع، معروف به نازگل که از 10 روز قبل به طرز معماگونه‌ای از حیاط خانه پدربزرگش در یکی از روستاهای اصفهان ناپدید شده، از رئیس دستگاه قضا درخواست کمک کردند.
 
به گزارش اعتمادآنلاین، «هیچ!» این پاسخ خانواده نازگل به کسانی است که سراغی از طفل خردسال می‌گیرند. 10 روز از ماجرای المیرا زارع، معروف به نازگل، دختربچه هفت‌ساله که از حیاط خانه پدربزرگش در روستای دهکرم اصفهان ناپدید شد، می‌گذرد اما هنوز خبری از او نشده است. در این 10 روز همه چیز در بیم و امید گذشته است. بیم از رسیدن خبری ناگوار و امید به پیدا شدن نازگل، اما انتظار در این ۱۰ روز از بیم و امید کشنده‌تر بوده است. برای مادر نازگل و برای خانواده او که هر لحظه با انتظاری کشنده دست به گریبان می‌شوند. مادری که نازگل را از نوزادی یتیم بزرگ کرد و حالا با انتظاری که مثل خوره وجود آدم را می‌خورد و به سرانجام نمی‌رسد دست به گریبان است. در ۱۰ روز گذشته مردم روستای دهکرم هر شب را به امید اینکه صبح روز بعد خبری در راه باشد به صبح رساندند اما هرچه بود ناامیدی از پیدا شدن نازگل بود که روی هم تلنبار شد و ترس بود که خانه به خانه روستا رفت و درهای خانه‌های روستا و روستاهای اطراف را به روی کودکان بست، از ترس اینکه مبادا حادثه‌ای مشابه تکرار شود.
 
تردیدی وجود ندارد که تلاش مدافعان امنیت برای پیدا شدن نازگل از همان زمان مطرح شدن شکایت به جریان افتاده است اما توقع مردم از مدافعان امنیت هم دور از انتظار نیست که ۱۰ روز گذشته و مشخص نیست چند روز دیگر هم بگذرد و خبری در راه نباشد. بی‌شک مدافعان امنیت تا پای جان برای امنیت مردم ایستاده‌اند با این حال و در حالی که تلاش پلیس آگاهی برای یافتن نازگل در جریان است بهتر بود معاونت اجتماعی پلیس برای آلام مردم روستای دهکرم و روستاهایی که درمعرض این نگرانی هستند در محل حاضر می‌شد یا بیانیه‌ای صادر می‌کرد تا مردم همواره پلیس را کنار خود احساس کنند.
 

در جریان بسیاری از پرونده‌ها شاهده بوده و هستیم که دادستان‌ها یا رؤسای قوه بنا بر اهمیت پرونده و نگرانی‌ای که جامعه را فرا می‌گیرد دستور خارج از نوبت برای رسیدگی صادر می‌کنند. از جمله در پرونده داریوش مهرجویی که رؤسای سه قوه برای رسیدگی جامع و کامل دستورهای خود را صادر کردند. در این پرونده هم خانواده نازگل در تماس با «حوادث امروز»  از حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا، درخواست کردند برای معصومیت طفل خردسال و نگرانی‌ای که جامعه را در بر گرفته است به پرونده ورود پیدا کنند به امید اینکه در آستانه سال جدید و با همگرایی صورت‌گرفته نازگل به آغوش خانواده بازگردد.

اعتمادآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار