حادثه تلخی که در گچساران سه کشته بر جا گذاشت
کد خبر: ۳۰۸۲۳۴
تاریخ انتشار: 2024 March 16    -    ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
 رئیس پلیس راهور گچساران گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در شهر دوگنبدان، سه کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
 رئیس پلیس راهور گچساران گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در شهر دوگنبدان، سه کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
 
سرهنگ سید مسعود جهان‌بین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تصادف یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در حوالی فرودگاه گچساران و مقابل پمپ بنزین شرکت نفت دوگنبدان، بلافاصله ماموران گشت پلیس راهور و انتظامی به محل اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ساعت ۲ و ۲۵ دقیقیه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری سمند جان باخت.
 
جهانبین ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است.
 
وی تاکید کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل و وضعیت جسمانی آن مطلوب است.
 
جهانبین تصریح کرد: عدم بهره برداری از فاز سوم کمربندی موجب تردد ناوگان حمل و نقل مسافر در معابر شهری گردیده که علاوه بر اخلال در تردد وسایل نقلیه موجب بروز حوادث ترافیکی بویژه تصادفات جرحی و فوتی گردیده که ادامه روند به شکل کنونی احتمال وقوع تصادفات بیشتر را دارد.
 
رئیس پلیس راهور گچساران، به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.
 
شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
 
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار